Τα σιχάθηκα όλα!!

Καλημέρα σας φιλικά και εχθρικά μου πλάσματα...!!!!
Έχω φτάσει 27 χρονών και νόμιζα ότι έχω δει αρκετή κακία και απληστία στη ζωή μου..νόμιζα ότι δε μπορεί να με ταρακουνήσει κάτι...Κ όμως....όλοι εσείς εκεί έξω δε σταματάτε να με εκπλήσσετε..!!!!!
Πόσος κομπλεξισμός μπορεί να υπάρχει??? Πόσο πιο αηδιαστικοί μπορείτε να γίνετε???? Θα μπορούσα να κάνω εμετό συνέχεια αλλά σκέφτομαι να μη χαλάσω το στομάχι μου για τα δαιμονάκια της εποχής..!! δεν αξίζει να χαλάει κάτι για κάτι που είναι ήδη χαλασμένο...!! γιατί όλοι οι "μεγάλοι και οι τρανοί" αυτό είστε χαλασμένοι...!!!
Αλλά τι περίμενα....παρήγγειλα προχτές delivery και άργησε να έρθει....και όταν ήρθε κατέβηκα να ανοίξω και τί βλέπω...!!έναν παππού κοντά στα 70 να είναι το "delivery boy"!!! δε μπορούσε ο καημένος να δει τον αριθμό και άργησε ψάχνοντας..!! ΗΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΊ???? λύνουμε τα προβλήματά μας βάζοντας αυτόν τον άνθρωπο να δουλεύει?????
Ασχολούμαστε με ανθρώπους που μόνο έργο κατάφεραν να επιδείξουν στη ζωή τους..και μάλιστα έργο που ευνόησε το σύνολο και αφήνουμε τα όρνια που κυκλοφορούν να καταβροχθίζουν ότι υπάρχει ακόμα από ανθρωπιά και συνείδηση...!!!
Είναι όλοι ασυνείδητοι...!!! στεναχωριέμαι γιατί ξαφνικά καταλαβαίνω πόσο άρρωστοι είναι όλοι γύρω μας....δηλώνουν άθεοι...αλλά ξέρουν και αυτοί κ εγώ ότι δεν είναι...πιστεύουν κ αυτοί....στο χρήμα...στις καταθέσεις... στα delux ξενοδοχεία..!!! Λυπάμαι αλλά δε σας έχω καλά νέα..!! η ευτυχία μπορεί να βρεθεί και μέσα στην καλύβα του μπαρμπα-Θωμά..!! και αν εσείς δε το βλέπετε τότε να πάτε σε οφθαλμίατρο..!!
είστε η ντροπή της χώρας...!!! με αηδιάζετε..!! με κάνετε να ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα ενώ πάντα ο "προδότης" ντρεπόταν στο παρελθόν και όχι οι σωστοί άνθρωποι..!! Εσείς καταστρέψατε τα πάντα...ζητήσατε από τον κόσμο σε μια νύχτα να αλλάξει τη ζωή του και τώρα για να μπαλώσετε τα αμπάλωτα ψάχνετε αποδιοπομπαίους τράγους...!! ψάχνετε φταίξιμο σε αυτούς που δε φταίνε!!
Δε θα σας κρίνω εγώ όμως, θα έρθει εκείνη η ώρα που κάποιος θα σας κρίνει κ εσάς...εγώ απλά ξερνάω που υπάρχετε και εύχομαι όταν το κακό σας χτυπήσει την πόρτα να είμαι κάπου εκεί στη γωνία και να βλέπω..!! γιατί από το κακό μόνο άσχημα γεννιούνται...οπότε αν ανοίξατε τις πόρτες σας και νομίσατε ότι σας βοήθησε περιμένετε τώρα να έρθει η σειρά σας..!!
Άλλωστε όπως και ο σοφός λαός λέει..
"Δουλειά δεν είχε ο διάολος...Γα***σε τα παιδιά του!!
Τα περαστικά μας σήμερα πάνε σε όσους περιέγραψα παραπάνω γιατί είμαι σίγουρη πως θα τα χρειαστούν..!!
όσο για τους υπόλοιπους εκεί έξω που με κάνουν να έχω ακόμα ελπίδα...και να νιώθω ότι δεν έχουν όλα ισοπεδωθεί..και να είμαι και λίγο ρομαντική
kiss kiss:))

Σχόλια

Ο χρήστης Άρης είπε…
28 ετών εχω φτάσει κ δεν εχω βρει κανέναν κακό άνθρωπο παρά μόνο τον εαυτό μου. Μπλιαααααααξ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"