If it makes you happy.....!!!

Καλησπέρα σας πλάσματα του νέου χρόνου!

Εύχομαι σε όλους η νέα χρονιά να δώσει ότι επιθυμούν και αξίζουν!!!!
Νέα χρονιά, νέοι στόχοι, εξελιγμένα όνειρα....
Ας ελπίζουμε όλοι μαζί ότι ξημερώνουν καλύτερες μέρες....
Βέβαια οι δαίμονες του καθενός μας, από τη μια μέρα στην άλλη δεν εξαφανίζονται.....Το γεγονός ότι περνάμε από τον έναν χρόνο στον άλλο δε σημαίνει ότι δε μας ακολουθούν τα χρέη μας....το πραγματικό καινούριο ξημέρωμα είναι αυτό που μας βρίσκει καθαρούς, ήσυχους μέσα μας, ικανοποιημένους με αυτά που έχουμε.....
Και ας μείνουμε λίγο σε αυτά που έχουμε....στις κληρονομιές που δεν έχουν να κάνουν με ακίνητα....
Έχουν να κάνουν με την οικογένειά μας, τους ανθρώπους που μας περιτριγυρίζουν μας στηρίζουν και δε μας εγκαταλείπουν στην πρώτη στραβή...!!
Εγώ σε προσωπικό επίπεδο θεωρώ τον εαυτό μου υπερβολικά πολύ τυχερό σε αυτό το επίπεδο....Τα δύο πιο σημαντικά για εμένα πράγματα που είναι η οικογένεια και οι φίλοι, μου δόθηκαν απλόχερα στη ζωή μου!
Σκεφτήκατε ποτέ πόσοι άνθρωποι ανήκουν δυστυχώς σε οικογένειες που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν? Πόσα παιδιά είναι γεμάτα ψυχολογικά θέματα επειδή δε βρήκαν την αγάπη και το ενδιαφέρον στο σπίτι τους? Αναζήτησαν αυτή την αγάπη στους φίλους του και δε στάθηκαν τυχεροί ούτε εκεί?
Επίσης σκεφτήκατε ποτέ ότι υπάρχουν κ αυτοί που τα είχαν όλα και θεωρώντας τα δεδομένα τα έχασαν?
Αν και δε θεωρώ τον εαυτό μου αναίσθητο η αλήθεια είναι ότι δε τα σκέφτομαι κ εγώ αυτά συχνά γιατί δε μου λείπουν...!!
Ντροπή μας να πιστεύουμε ότι η γη γυρίζει γύρω μας....επιστημονικά και μόνο να το δει κάποιος η γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο και τον εαυτό της.....ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ! Ότι συμβαίνει γύρω μας δε αφορά πάντα εμάς....ντροπή μας που ποτέ δε μπαίνουμε στη διαδικασία να σκεφτούμε τι τρέχει ρε παιδιά εδώ πέρα? Ντροπή μας να απαιτούμε με τον χειρότερο τρόπο το λεγόμενο "benefit of the doubt" για πάρτι μας....ενώ την ίδια στιγμή εμείς για όλους τους άλλους βγάζουμε τα δικά μας συμπεράσματα (φυσικά αυτά που μας βολεύουν τη δεδομένη στιγμή) χωρίς καν να έχουμε τις παραμέτρους για να καταλήξουμε σε συμπέρασμα...!! Ντροπή να αναζητούμε την κοινή αποδοχή τη στιγμή που εμείς οι ίδιοι δεν έχουμε κανένα σεβασμό για το κοινό με το οποίο συναναστρεφόμαστε...θέλουμε μόνο να μας θαυμάζουν να μας αγαπάνε χωρίς εμείς να κάνουμε τίποτα για να το αξίζουμε αυτό...!!
Γι αυτό επανέρχομαι και λέω νιώθω τυχερή...νιώθω τυχερή που δεν ανήκω στην παραπάνω κατηγορία ανθρώπων και αυτό το χρωστάω στην οικογένειά μου (κυρίως στη μανούλα) και στη συνέχεια στους σωστούς ανθρώπους που βρέθηκαν αργότερα στο δρόμο μου...και με βοήθησαν και τους βοήθησα...και δε λακίσαμε στις δυσκολίες...ίσα ίσα που μας έφεραν κοντά σε μεγαλύτερο βαθμό.....
Και έτσι το 2014 θα είναι για εμάς άλλη μια χρονιά με σωστά και λάθη μεν...αλλά με αγάπη δε...
Δε θυμώνω....αλλά λυπάμαι όσους δε μπορούν να το καταλάβουν αυτό....τους λυπάμαι γιατί όσες χρονιές και αν αλλάξουν χωρίς τέτοιες αξίες η πραγματική ευτυχία για την πορεία τους δε θα βρίσκεται σε καμία γωνία....τώρα βέβαια αν κανείς ικανοποιείται με πρόσκαιρες ευκαιρίες τότε μαγκιά του και μπράβο του. Στο τέλος του δρόμου θα δούμε ποιος είναι ο κερδισμένος..όπως άλλωστε γίνεται σε όλα τα παιχνίδια..!!
Τα περαστικά μας σήμερα με πολλή πολλή αγάπη πηγαίνουν σε αυτούς που δεν έμαθαν να βλέπουν πιο μακρυά από την πανέμορφη μυτούλα τους..!
όσο για τους υπόλοιπους...
till next time:))
kiss kiss:)


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"