Πάμε Καλοκαίρι!!!!

Καλησπέρα σας μεσημεριανά μου πλασματάκια!!
Ελπίζω το Καλοκαίρι να σας έχει βρει καλά και να συνεχίσει ακόμα καλύτερα...!!
Καλοκαίρι....η εποχή που λίγο πολύ όλα είναι πιο χαλαρά..!! λιγότερο φαγητό...λιγότερα ρούχα....λιγότερα γενικά όλα με μια διάθεση όμως τουλάχιστον για τους Έλληνες ως εκεί πάνω..!!!
Και μέσα σε αυτή την ανεμελιά...έρχομαι εγώ και ρωτάω!! Και τι το κάναμε το Καλοκαίρι??? άδεια παντός τύπου από όλα??!!
Η αλήθεια είναι και εγώ πιάνω τον εαυτό μου να χαλαρώνω από όλα...αλλά επειδή εγώ είμαι εγώ....!! δε μπορώ να χαλαρώσω και τελείως.....κάνουμε όνειρα...βάζουμε στόχους...με πείσμα προσπαθούμε να τους πετύχουμε....τους φτάνουμε...χαιρόμαστε..και? πάμε στους επόμενους? ή υπάρχουν κάποιοι σταθμοί? και τί σημαίνει σταθμός για τον καθένα από εμάς!!?? για κάποιον τα επαγγελματικά του όνειρα για κάποιον άλλον τα συναισθηματικά του....και πάει λέγοντας....και τί θυσιάζουμε για αυτούς τους σταθμούς? και γιατί να πρέπει να δείξει στο μέλλον και όχι γρήγορα ώστε να ξέρουμε αν είμαστε στο σωστό δρόμο?? και μέχρι που τα όνειρα και οι φιλοδοξίες μας δεν περιέχονται στα όνειρα και τις φιλοδοξίες κάποιου άλλου? και θα έπρεπε να μας νοιάζει? ή όχι??!! και πότε θα πρέπει να σταματήσουμε να προσπαθούμε για κάτι...πριν αυτό γυρίσει και τελικά αντί να το φτάσουμε μας φτάσει αυτό στα άκρα??!!
Σήμερα δεν νιώθω ικανή να απαντήσω σχεδόν σε τίποτα από τα παραπάνω...σε αντίθεση με άλλες φορές....!! Έχω όμως να πω...ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στην χαλαρότητα του Καλοκαιριού....και δε το λέω αυτό για τους άλλους....για εμάς...για τον εαυτό μας...και το πως εμείς θα επιλέξουμε να κολλήσουμε τα κομμάτια της ζωής μας είναι δική μας δουλειά...καμιά φορά δύσκολο να κάνουμε τις επιλογές που πρέπει αλλά όποιες και να κάνουμε τουλάχιστον είναι δικές μας....ας μπορούμε τουλάχιστον με αυτές να πορευτούμε...
Ας μπορούμε να διαχειριστούμε τα όνειρα μας...γιατί γυρίζουν συχνά και εκδικούνται.....εκδικούνται κάθε στιγμή κάθε λεπτό που τα πίστεψες...που μπέρδεψες τη ζωή σου με αυτά...!! Προς Θεού βέβαια...σε safe mode..δε μπορεί να ζήσει κανείς....και θα ρισκάρουμε και θα χάσουμε και θα κερδίσουμε...το θέμα είναι πως θα μας βρει κάθε τέλος....είτε καλό είτε κακό..!! Γι αυτό έχω να πω το εξής...χαλιναγωγήστε λίγο την περίεργη αυτή τρέλα που το Καλοκαίρι αποπνέει.....ονειρευτείτε με τα μάτια σας ανοιχτά όμως...
Άλλωστε δε περπατάμε ούτε τρέχουμε με το ένα πόδι...πατάμε και τα δύο γερά στην γη! και τότε και μόνο τότε μπορούμε να πετύχουμε αυτά που θέλουμε...(αυτό βέβαια στη περίπτωση που ξέρουμε τι θέλουμε ε??!!)...!!!
Απελευθερωνόμαστε λοιπόν.....παίρνουμε βαθιά ανάσα και ΠΑΜΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!!!
υπόσχομαι όταν απαντήσω τις παραπάνω ερωτήσεις να επανέλθω στο θέμα...μέχρι τότε ας στείλουμε σήμερα τα περαστικά μας....
Σε όσους όταν έφτασαν τους στόχους δε σκέφτηκαν ότι πρέπει και να τους διατηρήσουν...σε όσους έτσι κ αλλιώς δεν έβαλαν στόχους ποτέ...!! σε όσους δε ρισκάρουν....γιατί εμείς μπορεί και να χάσουμε...αυτοί όμως..δε θα κερδίσουν ποτέ!
όσο για τους υπόλοιπους..
till next time;))
kiss kiss;))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"