Έτσι είμαι εγώ.......που λέει και το τραγούδι....!!


Καλησπέρα σας απογευματινά ζωηρά μου πλάσματα!!
Ελπίζω όλοι να μου είστε καλά...!!
Εγώ μετά από πολύ καιρό κάθομαι επιτέλους αραχτή στο κρεβατάκι μου και δεν έχω απολύτως τίποτα να κάνω για την ώρα!! χεχε αργόσχολη παιδί μου...τι περιμένεις...!!
Και τώρα που είπα αργόσχολη... να έρθουμε στο θέμα μας..!!
Σε απογευματινή μου τηλεφωνική συνδιάσκεψη (μα ποια είμαι τελοσπάντων)...!! θυμηθήκαμε διάφορες ατάκες που εμείς οι ηλίθιες γυναίκες κατά καιρούς έχουμε πετάξει... και λέω ηλίθιες... γιατί υπάρχει και η άλλη κατηγορία γυναικών....αυτή που δε θέλει να θυσιάσει για τη ζωή της απολύτως τίποτα...!! ψάχνει ένα συγκεκριμένο τύπο συντρόφου που όπως η ίδια υποστηρίζει θα την βοηθήσει να μη ξανά - δουλέψει ποτέ στη ζωή της... για να μην ξεχάσω και την ατάκα... σιγά μη μπω εγώ στην κουζίνα!!!! έλεος!!!!!!
Ας επιστρέψουμε όμως σε εμάς τις ηλίθιες...!!! θέλουμε όλα να περνάνε από τα χέρια μας... δε νιώθουμε κλεισμένες στη κουζίνα αλλά το κατά ευχαριστιόμαστε κιόλας..!! θέλουμε και να δουλεύουμε για να είμαστε ανεξάρτητες..!! όταν ο άνθρωπος μας αγχώνεται και το πως και που θα ζήσουμε εμείς απαντάμε... εμείς να είμαστε καλά αγάπη μου και ας μείνουμε και σε γκαρσονιέρα...!! όλα αυτά φίλοι και φίλες μου καλά ακούγονται...!! μα στην πραγματικότητα είναι? δεν έχω απάντηση για να είμαι ειλικρινής... πιστεύω ότι η πρώτη κατηγορία που ανέφερα περνάει καλύτερα.... άρα αυτό εμάς που μας αφήνει? είμαστε απλά μαζόχες? χάνουμε? κερδίζουμε? αγνοώ ακόμη.... ίσως σε κάμποσα χρόνια να έχω την απάντηση.. προς το παρόν.... νομίζω ότι θα έπρεπε να μας έχουν μεγαλώσει οι μανούλες μας με λίγο περισσότερη πονηριά...!! λίγο απαίτηση τελικά ίσως δεν είναι και τόσο κακή ιδέα...!! ίσως αυτό το πρότυπο μέσης οικογένειας όπου η γυναίκα κάνει υπομονή και όλα μα όλα περνάνε από τα χέρια της τελικά να μην αποτελεί την απόλυτη επιτυχία στο τέλος...!!
Από την άλλη πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις αν δε το χεις βρε παιδί μου??? και στην τελική ακόμη και αν το διασκεδάζεις.... για παράδειγμα... εμένα βρε παιδιά η κουζίνα μου αρέσει... η φροντίδα μου αρέσει.... η στοργή το προδέρμ.. μου αρέσει να τα δίνω... άρα κόβεις κάτι που σου αρέσει? και πόσο εύκολα?
σε αυτό σας έχω απάντηση...!! δε το κόβεις εύκολα.. και για την ακρίβεια... δε το κόβεις καθόλου....γιατί παρακαλώ?!! εμένα μου αρέσει να τα κάνω όλα αυτά..!! οι ιστορίες, οι φασαρίες, οι σκηνές με κουράζουν και με αγχώνουν...!! οπότε γιατί να αγχωνόμαστε?
όχι... δε κατηγορώ την πρώτη κατηγορία...γιατί και αυτές προφανώς το ευχαριστιούνται.... άρα κορίτσια και αγόρια νομίζω τελικά ότι πρέπει να κάνουμε ότι μας κάνει να νιώθουμε καλά και να κοιμόμαστε ήσυχα..!! να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας και με τον εκάστοτε άνθρωπό μας.... να μην κοιτάμε πίσω και να σκεφτόμαστε ότι έφταιξε κάτι στο καλοσχεδιασμένο μας σχέδιο.... γιατί εξ αρχής καλό είναι να μην έχουμε σχέδιο... να αγαπάμε τη ζωή όπως μας έρχεται.... και με τα καλά της και με τα άσχημα της.....
θα μου πείτε γιατί σήμερα όλα αυτά? γιατί σήμερα κατάλαβα ότι δε θα μπορούσα ποτέ να αδικήσω.... δε θα μπορούσα ποτέ μη πω αυτό που νιώθω ότι πρέπει να πω τη στιγμή που πρέπει να το πω...!! γιατί έτσι είμαι εγώ... και κάπως έτσι, με το δικό σας ορισμό, είστε και εσείς... και όσο και να προσπαθούμε ο εαυτός μας πάντα ξυπνάει... όσο και αν τον καταπιέσουμε... γι αυτό καλό θα ήταν να μην τον καταπιέζουμε...!!
ζήτω λοιπόν σε ότι μας κάνει να κοιμόμαστε πιο εύκολα...
και πάνω από όλα ζήτω στα τσίπουρα του Σαββάτου...!! χεχεχε!!!
τα περαστικά μας σήμερα στους αρρώστους!!
όσο για τους υπόλοιπους... να περάσετε ένα πανέμορφο ΣΚ...
και...
till next time:))
kiss kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"