τα έχω με τον εαυτό μου (που λέει και το τραγούδι)!

Καλησπέρα σας αγαπημένα μου πλασματάκια..!!
τι μου κάνετε?? εγώ προσπαθώ να μπω σε Χειμωνιάτικη σεζόν όσο πιο γρήγορα γίνεται αλλιώς θα με κυνηγάνε οι υποχρεώσεις...έχω ήδη αρχίσει να τις φαντάζομαι σαν άσχημα γκρι όντα που τρέχουν κατά πάνω μου σέρνοντας τα κορμιά τους!!! χαχα!!
Λοιπόν...!! στο θέμα μας! Μόδα είναι να φοράμε ξαφνικά όλοι την ίδια τσάντα...και cool είναι αυτός που όπως λέμε τη λάνσαρε...(μεγάλο κατόρθωμα...τι να σας πω...τέλοσπάντων..)! θύματα της μόδας οι άνθρωποι που θέλουν να είναι ίδιοι με όλους τους άλλους ακόμα κ αν δε τους τεριάζει το συγκεκριμένο στύλακι! (πόσο αξιολύπητο είναι αυτό)? τέλοσπάντων ξανά! Εγώ αλλού θέλω να καταλήξω..!! Ο καθένας από εμάς είναι μοναδικός και ανεπανάληπτος...δεν γίνεται να είσαι κάποιος άλλος...και θα το καταλάβετε αυτό αν δοκιμάσετε να είστε κάποιος άλλος...γιατί το δήθεν αργά ή γρήγορα φαίνεται και είναι πολύ άσχημο..
Κάποιος μπορεί να είναι πιο ψηλός από εσένα...ή πιο κοινωνικός...ή πιο όμορφος..ή και πιο αγαπητός.. δε σημαίνει αυτό πως αν κάνεις ότι κάνει αυτός θα γίνεις και εσύ έτσι..!! Αλλώστε at the end of the day σημασία έχει τι είσαι εσύ και σε τι οφελήθηκες εσύ από το χαρακτήρα σου και τη συμπεριφορά σου!
Εγώ προσωπικά δε ζήλεψα απολύτως τίποτα από τις ζωές των γνωστών και των φίλων μου ποτέ! Και αυτό γιατί θεωρούσα πιο σημαντικό να ασχοληθώ με τη δική μου τη ζωή παρά να παρακολουθήσω των υπολοίπων..! Δε λέω να μην έχουμε κίνητρα να προοδεύσουμε και να παραδειγματιστούμε από τους υπόλοιπους ανθρώπους..άλλα όχι να χαθούμε μέσα στις ζωές τους και να προσπαθούμε να πνίξουμε τον χαρακτήρα μας ή και την εμφάνισή μας ακόμα για να είμαστε κάποιοι άλλοι από αυτοί που είμαστε...!
Στηρίζω Ιλεάνα (δηλαδή εμένα) από τότε που γεννήθηκα και αυτό σκοπεύω να συνεχίσω να κάνω.! με ενοχλεί να βλέπω όμως ανθρώπους να προσπαθούν να γίνουν εγώ, γιατί αυτό έτσι κ αλλιώς είναι ψεύτικο..! όπως εγώ φυσικά δε μπορώ να υποδύομαι κάποια άλλη..!!
Τα περαστικά μας σήμερα πάνε σε όλους αυτούς τους προβληματικούς ανθρώπους που λόγω όλων των ψυχολογικών προβλημάτων που έχουνε θέλουν να κλείσουν τον εαυτό τους σε ένα κλουβί και το "παίζουν" κάποιοι άλλοι..! πιστέψτε με...κανείς δε το αντέχει το κλουβί και ο ίδιος σας ο εαυτός θα σας εκδικηθεί μια μέρα! περιμένω να το δω αυτό..!!
όσο για τους υπόλοιπους που γουστάρουν και είναι original
till next time:))
kiss kiss:)!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"