ok yes... ok yes!!! πάει η Ελλάδα για εκλογές!!

Καλησπέρα σας αγαπημένα μου πλάσματα...!!
Με ρυθμούς περίεργους, θα έλεγα φαίνονται γρήγοροι αλλά αργούν πολύ, ετοιμαζόμαστε όλοι να πάμε να ρίξουμε την ψήφο μας...!!! Σε αυτό το σημείο μη μου πείτε ε όχι και όλοι... αν δεν έχετε σκοπό να ψηφίσετε με τη γνωστή σε όλους μας δικαιολογία όλοι είναι ίδιοι, δε θέλω απλά να ακούσω και είστε άξιοι της μοίρας σας...!! ή μας θεωρείτε τόσο τέλειους εμάς που μας αφήνετε να πάμε να αποφασίσουμε για εσάς...!! κουλ!!
Ας προχωρήσουμε όμως στην μικρή ιστοριούλα που θέλω να σας πω...!!
Είμαι κατάκοπη...μισή ώρα αργοπορημένη στο ραντεβού με την πιο αγαπημένη μου ασθενή αυτό το διάστημα...!! τη βρήκα κάπως θλιμμένη και θέλοντας να της φτιάξω το κέφι μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια της αρχίσαμε τα πολιτικά αστεία..!! έτσι λίγο με τα γέλια και την κουβέντα ανέβηκε κάπως ψυχολογικά...γυρίζει λοιπόν με πολύ σοβαρό και μυστικό ύφος και μου λέει... έχω να σου πω δύο πράγματα! εγώ κόκκαλο..!! ακούω της λέω και την κοιτάω με το περίεργο ύφος μου...!!
το πρώτο λοιπόν που μου είπε ήταν.... όταν γύρω γύρω σου είναι πολλοί... τότε μη προσπαθήσεις να διαλέξεις... απλά ρώτα την καρδούλα σου... και αυτή θα σου πει... ακόμα πιο περίεργη εγώ την κοιτάω και της κάνω ένα αστειάκι τύπου εμένα η καρδιά μου είναι μεγάλη..!! γέλασε... και συνεχίζει.. αφού λοιπόν σου είπα τι να κάνεις εσύ με τη ζωή σου, άκου τι θα κάνω εγώ με την πολιτική... και να με γέμιζαν λεφτά σε αυτή τη φάση προσωπικά πάλι θα τους έφτυνα όλους...ξέρεις γιατί? γιατί εγώ θέλω να στρώσει η ζωή των παιδιών μου και των εγγονών μου... και όχι πρόσκαιρα κέρδη σε ανταλλαγή μιας ψήφου..!!
Θα σας έλεγα ότι συγκινήθηκα... μα δε θέλω να μιλήσω για αυτό..!! αυτό που ήθελα να πω... ειδικά στους μπαμπάδες μας, στις μαμάδες μας, ακόμα και στους παππούδες μας... είναι πως αν αυτή η γυναίκα που είναι 85 και δε βλέπει ούτε τηλεόραση, ούτε ράδιο ακούει... μόνο παρακολουθεί πως ζουν τα δικά της παιδιά... αν λοιπόν αυτή η γυναίκα έχει καταλάβει τι παίζει... σημαίνει πως δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει καταλάβει....
το "με κορόιδεψαν" πάλιωσε...!! δεν υπάρχει τίποτα πια που να μην είναι φανερό.... και όποιος προσπαθεί να βολέψει την ανούσια ζωή του πίσω από την δικαιολογία της κοροϊδίας εγκληματεί συνειδητά πλέον εναντίον των παιδιών του...!! αυτός ευθύνεται για την ανεργία... αυτός ευθύνεται για τους ξενιτεμένους νέους. αυτός ευθύνεται για τα ποσοστά της κατάθλιψης... και άλλα πολλά!! αυτός και ο κακομοίρης εαυτούλης του...!! γιατί αυτό πάντα συνέβαινε στην όμορφη Ελλαδίτσα μας...!! μια κακόμοιρη εαυτούλικη ζωή που δεν οδηγούσε πουθενά αλλού παρά μόνο στην καταστροφή...!!
Μετά την παραπάνω ιστοριούλα λοιπόν.... έχω να πω.. ότι αυτό που λαμβάνω εγώ από την γιαγιά αυτή δεν είναι τί να ψηφίσω αλλά πως πρέπει να ψηφίσω... πρέπει να σκεφτώ το αύριο των ανθρώπων που έρχονται και όχι την επόμενη ώρα τη δική μου.... τώρα αυτό το συμπέρασμα μπορεί σε άλλους να είναι αδιάφορο και σε άλλους όχι... αλλά όσους έστω και λίγο αν τους άγγιξε, όπως αυτή η γυναίκα άγγιξε εμένα...ελπίζω να σκεφτούν καλά πριν αποφασίσουν.... τι θα ψηφίσουν... αν θα ψηφίσουν, αν θα ακυρώσουν το νόμιμο και απαραίτητο δικαίωμά τους να ψηφίσουν...και κατά συνέπεια αν θα αποφασίσουμε όλοι μαζί ή θα αποφασίσουν άλλοι για εμάς...!!
όσο για το αν η επόμενη μέρα θα είναι δύσκολη... πιθανότατα θα είναι... εύχομαι όμως για τους νέους του τώρα και τους νέους που έρχονται αυτές οι δυσκολίες να είναι αυτές που θα μας ωθήσουν να ξαναφτιάξουμε τη ζωή μας... τη δουλειά μας... τα σπίτια μας... τις σχέσεις μας.... εύχομαι όντως να ρωτάμε την καρδιά μας και να μην κάνουμε το λάθος να παραμελούμε τις απαντήσεις της...!! εύχομαι κάποια στιγμή να έρθει αυτό το άγνωστο αύριο που όλοι περιμένουμε και ελπίζουμε... να θυμόμαστε όμως... ότι δε θα έρθει μόνο του.... πρέπει να το καλέσουμε..!!
Και έτσι με αυτές τις λίγες σκόρπιες σκέψεις και με λόγια που καθόλου δε θα ταίριαζαν σε μια πολιτική κουβέντα σας αφήνω να σκεφτείτε..!!
till next time:))
kiss kiss:)) 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"