έχω βαρεθεί να ακούω ......!!!!!!

ρε σεις έχω κουραστεί να βλέπω "γυναικούλες" να μου το παίζουν δυναμικές και όταν έρχεται η ώρα που πρέπει να δείξουν το δυναμισμό τους να μην το κάνουν... να κάνουν ο,τι τους πει ο γκόμενος χωρίς να το σκέφτονται καν και μαυτόν τον τρόπο να χάνουν όλο τους τον εαυτό κι όλο τους το είναι επειδή απλά φοβούνται πως αν φέρουν αντίρρηση ο άλλος θα τις χωρίσει και νομίζουν πως δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτόν!!!έλεος!!!!ζούμε στο 2009!!!!παλεύουμε για την ισότητα γυναικών-αντρών χρονια τώρα και από μονες μας καταρρίπτουμε αυτήν την ισότητα!!!!μήπως καταβάθος τους αρέσει να μην έχουν προσωπικότητα και να γίνονται άβουλα οντα και έρμαια των επιλογων ζωής άλλων ανθρώπων??? κι από την άλλη έχω σιχαθεί τα τυπάκια που επειδή δεν τους δόθηκε πουθενά αλλου η εξουσία χρησιμοποιούν αυτού του είδους την εξουσία θέλοντας να νιώσουν "άντρες"!!!! ο κόσμος πρέπει να συνειδητοποιήσει πως υπάρχουν και πολύ σοβαρά προβλήματα..... ειδικά όταν η λύση είναι πολύ απλή και στο χέρι σου κι εσύ δεν την εφαρμόζεις τότε είσαι άξιος τις μοίρας σου!!!! γίαυτό έχω κουραστεί να μου παραπονιούνται και να μου ζητάνε συμβουλές όταν και οι ίδιοι ξέρουν πως μπορούν να λύσουν το πρόβλημα και απλά δεν το κάνουν!!!!
εμείς ορίζουμε τι μοίρα μας και τίποτα δεν είναι γραφτό!!όλα γίνονται βάσει των δικών μας επιλογων και οποιος είναι ανίκανος να το καταλάβει αυτό τότε θα ζει μια ζωή δυστυχισμένος.... κρίμα γιατί υπάρχουν τόσες πολλές μικρές στιγμές ευτυχίας και από την "ματαιοξια" μας τις προσπερνάμε με ιλιγγιώδεις ταχύτητες....
p.σ.ανοίξτε το radio...θα το ακούσετε....υπάρχει ζωή...και ΜΕΤΑ από σένα.....

Σχόλια

Ο χρήστης Anastasia Anastasaki είπε…
Agapimenes mou ksines,
Mporei na uparxei zoi kai meta apo sena alla o erwtas einai "tuflos" kai polla pragmata pou genika se enoxloun, otan eisai erwteumenos den ta vlepeis.. Kaneis ta panta giati den 8es na ziseis xwris auton pou agapas,fovasai na ton xaseis..
p.s. sigxaritiria gia to blog einai poli wraio!!!! Kali arxi!!
Ο χρήστης irini είπε…
Καλη αρχη..!!!!!!!!!! Ειμαι περιεργη για τη συνεχεια.....
Ο χρήστης V for veterinarian είπε…
Καλή αρχή!
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"