Θεών όνειδος τους κακούς ευδαιμονείν.

Καλησπέρα σας νυχτερινά μου πλαματάκια....!!
Τι μου κάνετε? Εγώ σήμερα (αν και να τονίσω εδώ ότι δε πιστεύω σε αυτά) είδα ένα πολύ κακό όνειρο... και καθότι η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί και δε ξύπνησα καλά νιώθω έτσι μια θλίψη...!!
Η αλήθεια είναι ότι είναι λογικό να πήξω στους εφιάλτες...!! Περιμένω με αγωνία την αγαπημένη μου γιορτή...τα Χριστούγεννα... δώρα, αγάπη, οικογένεια, γέλια, και πάνω από όλα... αλλαγή του χρόνου... αν και δεν έχω παράπονο.... το 2014 ήταν όμορφο... τώρα στο τέλος μας τα χάλασε...!!
Λοιπό σήμερα θέλω να σας πω για κάτι που το οποίο ειλικρινά ο οργανισμός μου δεν το ανέχεται... είναι σα να μου κόβεις το οξυγόνο...!!!
Έχω κάνει κακές φιλίες.... έχω κάνει κακές σχέσεις... άλλοτε έφταιγαν οι άλλοι άλλοτε εγώ..!! έχω αποδεχτεί πολλές κακοτοπιές και όσοι με γνωρίζουν καλά χωρίς καν να τις σχολιάσω και πάντα με χαμόγελο τις αντιμετωπίζω...!! Πολλοί επίσης θα πούνε δεν ανέχονται το ψέμα και την κοροϊδία... θα σας απαντήσω λοιπόν ότι ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις... σε φιλίες, σε σχέσεις ακόμα και σε επαγγελματικό επίπεδο που δε θα έπρεπε κανονικά να τα δεχόμαστε αυτά κάνεις τα στραβά μάτια... χαμογελάς και συνεχίζεις....!! γιατί όπως πολύ συχνά λέω... γιατί να ασχολείσαι παραπάνω και να ψυχο - φθείρεσαι τη στιγμή που εντάξει... δε θα εκπαιδεύσεις εσύ όλο τον πλανήτη να μη φέρεται σα γίδι...!! απλά προσπέρασε όσους δε σου ταιριάζουν....
Υπάρχει όμως κάτι μέσα μου που δεν αντέχω.... πραγματικά με εξοργίζει....!!! Λένε ότι όταν έχεις αρετές όπως υπομονή, καλοσύνη τότε έρχονται καλά πράγματα στη ζωή σου... και αυτό θα ήταν και το δίκαιο.... αυτό λοιπόν που δεν αντέχω καθόλου είναι η αδικία...!! με τρελαίνει... μου γυρνάει το στομάχι.... με κάνει να θέλω να ξεκινήσω πόλεμο χωρίς όρια προς πάσα κατεύθυνση... και άλλες φορές σας έχω πει πως προσπαθώ πολύ συχνά να κρατάω κοιμισμένο το σκοτεινό μου εαυτό... άλλα φαίνεται πως η ζωή... για κάποιο λόγο τον τελευταίο καιρό το πεθύμησε αυτό το κομμάτι του εαυτού μου.....!! Να δίνεις όλη σου τη ζωή στην κυριολεξία σε ένα σκοπό που θεωρείς άξιο, να μειώνεις από τη δική σου καλοπέραση, να πνίγεις σίγουρα κάποιες από τις επιθυμίες σου γιατί αφιερώνοντας τη ζωή σου σε ένα στόχο αμελείς φυσικά άλλους.... και τελικά να το κάνεις αυτό γιατί? και πάνω από όλα για ποιον? Για να γυρνάνε όλα στην εποχή της διαστρέβλωσης της αλήθειας που ζούμε εναντίον σου... και ότι καλό έκανες στο πλανητικό μας σύστημα να θεωρείται ως και εγκληματικό! και να συνειδητοποιείς μετά από τόσο κόπο και τόση προσπάθεια ότι πιθανότατα να πάνε όλα χαμένα... και τότε επίσης να βλέπεις ότι δίπλα σου με πραγματική πίστη μένουν τελικά ελάχιστοι...!!
Λένε καμιά φορά ότι ο καθένας παίρνει ότι του αξίζει..... τελικά τείνω να μην το πιστεύω πλέον αυτό.... από ότι φαίνεται ο καθένας παίρνει ανάλογα με το τι ζητάει και από που... και τελικά μπορεί να πάρει πάρα πολλά που δε του αξίζουν μόνο και μόνο γιατί οι περιστάσεις βοήθησαν σε δεδομένη στιγμή.... ενώ ταυτόχρονα κάποιος να αξίζει τα πάντα και τελικά να δεχτεί τόσο πόλεμο και κακία και ζήλεια... και να μη πάρει τίποτα...ή τελικά ο ίδιος απλά να κουραστεί να παλεύει και να συμβιβαστεί με ότι έχει...
Ο πόνος όμως... το παράπονο... που σου δημιουργεί το αίσθημα της αδικίας... δε φεύγει ποτέ αν δε δικαιωθείς,,, ακόμη και αν εσύ μέσα σου ξέρεις ποιος είσαι και τι έκανες ποτέ δε μπορείς να ησυχάσεις από αυτόν τον πόνο..... είναι ο λεγόμενος γλυκός... δεν είναι δυνατός... αλλά είναι συνέχεια εκεί.... λίγο λίγο σε τρώει μέσα σου... σε κάνει να νιώθεις εξουθενωμένος....
Μπορεί όλα να έχουν το λόγο τους... άλλοι να πρέπει να προσπαθήσουν λιγότερο και άλλοι περισσότερο... άλλοι φαινομενικά να "περνάν" καλύτερα και άλλοι όχι... όπως και να χει όμως... αυτός ο γλυκός πόνος.... να ξέρετε ότι γίνεται πολύ δυνατό όπλο στα χέρια του αδικημένου.... ο ίδιος πόνος που θα τον κουράσει είναι αυτός που κάποια στιγμή θα τον βάλει να πολεμήσει ενάντια στην αδικία......
Τα περαστικά μου σήμερα τα στέλνω σε όσους δεν έχουν με τίποτα καλύτερο να ασχοληθούν και εσκεμμένα αδικούν... γιατί υπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο να αδικήσεις χωρίς να το ξέρεις.... να ξέρετε αν και δε μου το επιτρέπει η ανατροφή μου... υπάρχει μια σοφή λαϊκή ρήση που για να δεις πως έλεγε... α ναι!! δουλειά δεν είχε ο διάολος.... γ******ε τα παιδιά του...!!! και ναι ξέρω ότι δεν έχετε συνηθίσει να γράφω με τέτοια λόγια.. όντως τα αποφεύγω... μα κάποιοι λένε όπως είπα παραπάνω... ο καθένας παίρνει ότι του αξίζει... και εσάς αυτός ο τρόπος σας αξίζει....!!
όσο για τους υπόλοιπους.... ενεργητικά ή και παθητικά κοντά μου.... που τους αγαπώ πολύ.....
until we say our next hello...
its not goodbye...!!
kiss kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"