Συν Αθηνά και χείρα κίνει!!



Καλησπέρα σας Κυριακάτικα πλασματάκια μου!!!
Ελπίζω να περάσατε όλοι ένα όμορφο ΣΚ… και να συνεχίζετε να περνάτε καλά όσο ακόμη το διανύουμε!!
Αυτή η εβδομάδα εκτός από εβδομάδα πολύ παραγωγική… σε υπερβολικό βαθμό θα έλεγα…. Ήταν ταυτόχρονα και εβδομάδα περισυλλογής…. Σκέψης και τελικά αποφάσεων…. Θα πρέπει να ξέρετε ότι τις αποφάσεις σας θα πρέπει να τις παίρνετε ήρεμοι… αφού πρώτα τις σκεφτείτε αρκετά καλά και φυσικά είστε έτοιμοι πια να αντέξετε το κόστος τους…. Μικρό ή μεγάλο… πάντα υπάρχει…!!
Νομίζω πως η ζωής μας αποτελείται από διαφορετικά κεφάλαια… που εξαρτώνται πάντα από τις κινήσεις που κάνουμε εμείς… όταν είσαι 18 πρέπει να αποφασίσεις τι θες να σπουδάσεις… όταν είσαι 24 που και κάτω από ποιες συνθήκες θες να δουλέψεις… και κατά τη δική μου ταπεινή άποψη.. όταν αυτά μπούνε σε μία σειρά… που πιστέψτε με θέλει υπομονή και πρόγραμμα να κοιτάξεις άλλους τομείς της ζωής σου….. να μη ξεχάσεις τον εαυτό σου… να μην τον παραμελήσεις….
Δε το κρύβω ότι ήμουν ένα καλομαθημένο παιδί… δε μου έλειψε στην πραγματικότητα ποτέ τίποτα…  ταυτόχρονα όμως δε τα θεωρούσα και δεδομένα όλα όσα μου είχαν προσφέρει οι γονείς μου σε συνδυασμό με τις προσπάθειές μου…. Μεγαλώνοντας ευτυχώς για εμένα… αποφάσισα και ακολούθησα έναν επαγγελματικό δρόμο που μου ταιριάζει και που πράγματικά δε θα μπορούσα να φανταστώ να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου… αποτέλεσμα της αγάπης αυτής για την δουλειά είναι πάντα ο υπέρμετρος ενθουσιασμός… τι σημαίνει αυτό όμως πρακτικά?? Ότι ξαφνικά… ένιωσα να τερματίζω…
Έκανε τα τελευταία χρόνια η ζωή μου ένα συγκεκριμένο κύκλο καθημερινά…. Να ξυπνάω για να δουλέψω… και να έρθει το βράδυ… να κοιμηθώ νωρίς ώστε να μπορώ να δουλέψω ξεκούραστη την επόμενη μέρα…. Κακά τα ψέματα… η εργασιοθεραπεία βοηθάει να ξεχαστείς από τα πολλά προβλήματα της ζωής…. Έχεις και δυο τρεις ανθρώπους στη ζωή σου που τα συζητάς γιατί θεωρείς ότι αξίζουν να έχουν τη θέση αυτή δίπλα σου αλλά ούτε λύνονται έτσι τα δύσκολα… συν ότι τελικά βρίσκεσαι και εσύ ο ίδιος σε ένα αδιέξοδο… σε ένα μέρος που κάθε μέρα όλα απλά επαναλαμβάνονται….
Συνειδητοποίησα αυτή την εβδομάδα ότι έχω να κοιμηθώ βαθειά και ήσυχα… 3 χρόνια…! Και τότε σκέφτηκα να θυμηθώ μέσα μου τι ήταν αυτό που ήταν διαφορετικό τότε? Και ήμουν πιο καλά μέσα μου? Τότε κατάλαβα ότι ήμουν καλά… γιατί είχα βάλει 5 στόχους και κάποιους ήδη τους είχα πετύχει και κάποιους άλλους προχωρούσα στο να τους πετύχω… αυτοί οι στόχοι αποτελούσαν το κίνητρο μου για τη ζωή… σε αντίθεση με την παρούσα φάση… που ένιωθα ότι τίποτα εκτός από τη δουλειά δεν είναι σωστό τη δεδομένη εκείνη στιγμή που έκανα την περισυλλογή μου…. Ξεκίνησα έτσι πάλι ένα πλάνο με στόχους….!
Μπορώ να σας πω με σιγουριά… και αφού ξεκίνησα φυσικά τις κινήσεις μου για να μπαίνουν σε σειρά ένας ένας… ότι είναι σαν να άνοιξαν ξανά τα μάτια μου από το λήθαργο που είχα πέσει…!! Θα μου πείτε…. Θα τους πετύχεις όλους? Δε ξέρω… και προς το παρόν δεν είναι αυτό το ζήτημα μου….
Το ζήτημα είναι μετά από όλο αυτό το περιστατικό που σας διηγήθηκα… ότι πρέπει να παίρνουμε τη ζωή μας στα χέρια μας…!! Αυτή θα μας ανοίξει της κατάλληλες πόρτες μεν…. Αλλά και εμείς πρέπει να κινούμαστε προς κάποια κατεύθυνση.. σωστή ή λάθος δεν έχει σημασία… πρέπει όμως να χαράζουμε ένα δρόμο που να τον πιστεύουμε… να τον αγαπάμε… να μπορούμε να τον στηρίξουμε…!!! Και τότε… μόνο τότε… τα καλύτερα θα έρθουν να μας βρουν…. Αυτά που για μας είναι τα καλύτερα…!! Αυτά που για εμάς έχουν σημασία…!!
Όσοι λοιπόν είστε απογοητευμένοι, ή ψυχολογικά κουρασμένοι… κάντε μια προσπάθεια να βρείτε τι είναι αυτό που φταίει…. Μην αναλώνεστε σε προσωρινές λύσεις….. καλές οι συμπτωματικές θεραπείες… μα ακόμα καλύτερες αυτές που απευθύνονται στην πηγή του προβλήματος…!!!
Με αυτές τις λίγες και σκόρπιες σκέψεις σας εύχομαι να περάσετε μια όμορφη μέρα….!!
Όσο για την συνέχεια….. J

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"