Que sera sera σας λεω!!!!



Καλησπέρα σας απογευματινά μου πλασματάκια!
Κάτι τέτοιες ώρες αναρωτιέμαι πόσο λίγος είναι ο χρόνος… όλο τρέχουμε και κάνουμε δουλειές και τελειώνουμε υποχρεώσεις και όλο τελικά δεν έχουμε χρόνο να αποτελειώσουμε τίποτα…!! Και υποτίθεται πως είμαι και οργανωτική!!!! Χεχεχε!!!
 Λοιπόν σήμερα μετά από διάφορα αναπάντεχα και απρόσμενα νέα που είχαμε τις τελευταίες ημέρες αρχίζω να είμαι σίγουρη πια για το ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο… και όλα έχουν το λόγο τους που συμβαίνουν…. Ακόμη και όταν αυτός ο λόγος αρχικά δεν είναι σαφής και ξεκάθαρος υπάρχει τελικά πάντα… σε χρόνο που για εμάς μπορεί να μην είναι αντιληπτός… ακόμη και μια γνωριμία που μπορεί αρχικά να φαίνεται ανούσια κάποιο ρόλο έχει παίξει στη ζωή μας που δεν τον ξέρουμε… και ίσως τον μάθουμε ίσως και όχι…. Από το ένα λεπτό που μπορεί να καθυστερήσεις  έως αποφάσεις ζωής που ίσως σε προβληματίσουν πιστεύω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο…!!
Το καλύτερο σε αυτό το σενάριο, και όπως γνωρίζετε είμαι ένας άνθρωπος που μου αρέσει να τα βλέπω όλα θετικά και εκπαιδευτικά, είναι ότι όλα γίνονται για το καλύτερο… το οποίο μπορεί να μην το νιώθουμε τη δεδομένη στιγμή μα μακροπρόθεσμα όλα είναι για το καλύτερο…!! Θυμάμαι πριν κανέναν ενάμιση χρόνο που χτυπιόμουν στο σπίτι της μικρής…. Μου λες γιατί έγινε αυτό???? Ήταν ανάγκη να γίνει?? Μόνο χασούρα είχαμε!!!! Από χρόνο από διάθεση από όπου και να το πιάσεις ήταν μια άχρηστη εμπειρία… και τότε τα λόγια της περί τυχαίου μου φαινόντουσαν απλά κλισέ και παρηγορητικά…!! Μα μπορώ πια με βεβαιότητα να σας πω… μην είστε μεν μοιρολάτρες.. και πρέπει και εσείς να βάλετε το χεράκι σας στη διάρκεια της ζωής σας… αλλά σίγουρα οι απρόβλεπτοι παράγοντες που θα συναντάτε θα έχουν το λόγο τους… γι αυτό μη τους προσπερνάτε…!! Να τους δίνετε σημασία γιατί μπορεί να σας οδηγήσουν σε μονοπάτια που δεν είχατε ποτέ φανταστεί….!
Ακόμα και αν αυτά τα μονοπάτια καμιά φορά δεν είναι γνώριμα και σας τρομάζουν μη φοβηθείτε να τα περπατήσετε… γιατί μπορεί να είναι γνώριμο ενδιαφέρον και όμορφο το τέλος της διαδρομής…!! Και το φαινομενικό σκοτάδι να σας οδηγήσει τελικά στο φως!!! Παίζει τόσο περίεργα παιχνίδια η ζωή… αλλά και αν δε τα έπαιζε θα υπήρχε άραγε ενδιαφέρον?? Και μη ξεχνάτε ότι ο δρόμος σας άσχετα με το ποιοι σας συνοδεύουν είναι τελικά δικός σας…!! Που θα στρίψετε ή που θα συνεχίσετε είναι δική σας επιλογή…. Αλλά αν θα πεταχτεί μπροστά σας ο απρόβλεπτος παράγοντας.. αυτό δεν είναι στο χέρι σας… και σίγουρα θα συμβαίνει για κάποιο λόγο…!! Εγώ πάντως την τελευταία φορά που αποφάσισα να πορευτώ με τον απρόβλεπτο μου παράγοντα παρέα έχω να σας δηλώσω ότι και πιο γεμάτος άνθρωπος νιώθω και πως  ότι έμαθα και ανακάλυψα για τον εαυτό μου ήταν τόσο πιο πολλά από το φόβο που μπορεί να προκαλούσε στην χαρούμενη φυσιολογική βόλτα που έκανα στο δικό μου μονοπάτι…. Που αξίζει να διασταυρωθείς….
Όλα πάντα στο τέλος πηγαίνουν καλά…!! Να το θυμάστε.. άλλωστε για να θαυμάσουμε τις πλούσιες φυλλωσιές των δέντρων πρέπει πρώτα να τα δούμε να τις χάνουν…!! Για σκεφτείτε το έτσι….. και βγείτε να πιείτε το ποτάκι σας πιο χαμογελαστοί…!! Όταν χαμογελάσεις στη ζωή σου… τότε σίγουρα δε θα αντισταθεί και θα σου χαμογελάσει και αυτή πίσω..!!
Καλά να περάσουμε όλοι απόψε..!! και από μένα….
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"