"Το εγώ είναι ένας άλλος"....

Καλησπέρα σας Κυριακάτικα πλασματάκια μου...!!!
Σήμερα μέχρι στιγμής τουλάχιστον για πολύ κόσμο αν κρίνω από την κίνηση είναι μια όμορφη μέρα με τέλειο καιρό που τους έκανε όλους να ξεχυθούν γύρω τριγύρω..!! ελπίζω όλοι..είτε μείνατε μέσα είτε βγήκατε να είχατε ένα τέλειο πρωινό..!!
Ας περάσουμε όμως με βήμα ταχύ σε θέματα που από ότι κατάλαβα μετά τις τελευταίες μου συναναστροφές δεν απασχολούν μόνο εμένα....
Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια ξεκινάμε με τα δεδομένα..!! κάθε σπίτι πρέπει να ξέρετε μόλις κλείνει η πόρτα ζει το δικό του δράμα...και κάθε μέλος που ανήκει μέσα σε αυτό το σπίτι το δικό του προσωπικό δράμα...!!! Άλλοι έχουν μεγαλύτερα προβλήματα και άλλοι μικρότερα...πρέπει όμως να γνωρίζετε ότι του καθενός το πρόβλημα είναι το μεγαλύτερο...γιατί για αυτόν...αυτό είναι το πρόβλημά του....ο παππούς μπορεί να κλαίει γιατί πεθαίνει...την ίδια στιγμή που το εγγόνι μπορεί να κλαίει γιατί κόπηκε! πάντως και οι δύο κλαίνε και να είστε σίγουροι και οι δύο για το πρόβλημά τους νιώθουν μια απέραντη μαυρίλα..!!
Συνεπώς καταλήγουμε ότι δεν υπάρχει η έκφραση.." καλά εσύ μου λες αυτό....κάτσε να σου πω τι έπαθε ο απέναντι χτες για να δεις πόσο τυχερή είσαι"....ε θα γυρίσει να σου πει...συγγνώμη κιόλας για την έκφραση αλλά χέστηκα τι έπαθε ο απέναντι χτες...τώρα με νοιάζει τι έχω πάθει εγώ...!! σε ένα βαθμό θα έχει δίκιο....το ξέρω ότι όλοι στα λόγια υποστηρίζουμε την κοινωνική αλληλεγγύη και βάζουμε από ένα λουλουδάκι στους τοίχους των κοινωνικών διαδικτυακών μέσων μας για να βοηθήσουμε και καλά τους πάσχοντες από διάφορες ανίατες ασθένειες....μα στη πραγματικότητα καρφάκι δε μας καίγεται...εκτός αν είναι το δικό μας πρόβλημα...!!!
Ταυτόχρονα με αυτή την κάπως εγωιστική συμπεριφορά την οποία όμως όπως προείπα δε κατηγορώ τελείως μέσα μου.....θέλουμε και απαιτούμε στα δικά μας στραβά ακόμα και στα πιο απλά στραβά όπως δάνεισε μου το μπλουζάκι σου...οι άλλοι να είναι απίκο...!! ξεχνάμε την προηγούμενη εβδομάδα που μπορεί να μας ζήτησε κάτι η φίλη μας και να βαριόμαστε να το κάνουμε ότι βρήκαμε χίλιες δικαιολογίες..και θυμόμαστε μόνο να μουτρώσουμε που το μπλουζάκι είναι στα άπλυτα επειδή το φόρεσε η ίδια χτες...ΕΛΑ ΡΕ!! ΦΟΡΕΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!
Εννοείται ότι φέρνω απλά καθημερινά παραδείγματα και δε μιλάω κυριολεκτικά για ένα μπλουζάκι...όμως θα πρέπει η κοινή γνώμη να παραδεχτεί ότι χωριζόμαστε δε δύο κατηγορίες....στους χλίψες εγωιστές.... και στους αμίλητους εγωιστές...πάντως σε ένα βαθμό είμαστε όλοι εγωιστές με ελάχιστες εξαιρέσεις..που θεωρούνται εν τέλει από όλους μετά η μικρή μας τρίτη κατηγορία που είναι οι εκμεταλλεύσιμοι Μα***ες!!! αυτή η τρίτη κατηγορία δυστυχώς και λυπάμαι που σας το λέω...είστε καλοί μεν αλλά καλό δε θα δείτε...στην εποχή μας τουλάχιστον...τώρα αν γυρίσει ο κόσμος ανάποδα...δε ξέρω..μπορεί...!!
Ας πάρουμε όμως τις άλλες δύο κατηγορίες που είναι και οι βασικές...ο χλίψας εγωιστής...θα σας αναλύσει πάρα πολλές φορές το πρόβλημά του...το δικό του πρόβλημα είναι το πιο σημαντικό, δε πρέπει να διακοπεί η κουβέντα μέχρι να σας το πει..που είναι το ίδιο με αυτό που σας είπε και πριν 15 μέρες και φυσικά μόλις τελειώσει θέλει τη γνώμη σας, που μόνο αν του αρέσει θα τη λάβει υπόψιν του...και φυσικά δε θα ρωτήσει εσύ τι κάνεις? απλώς μόλις τελειώσει θα λάβει τέλος και η παράσταση...!! αν λοιπόν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία....δε σας λυπόμαστε άλλο.....οι δικές επιλογές σας έφεραν στη θέση που είστε...στη πραγματικότητα δεν ακούτε ποτέ τι σας λένε οι άλλοι..όποτε δε χρειάζεστε και να σας λέμε κάτι...οπότε αφού τελικά δε θέλετε τη γνώμη μας...δε χρειάζεται να ακούμε και το πρόβλημά σας...!!! όποτε ψιτ....τα κουβαδάκια στην άκρη της παραλίας τα βλέπετε? άντε καμάρια μου να τα πάρετε και να παίξετε αλλού μπαλίτσα...!!
οι αμίλητοι εγωιστές από την άλλη είναι αυτοί που συνήθως ακούνε τους χλίψες...και δε λένε τίποτα δικό τους ενώ συνήθως έχουν άπειρα...παρά μόνο προσπαθούν πάντα να βρούνε λύσεις μόνοι τους καίγοντας φυσικά τον εγκέφαλό τους...!! αν ανήκετε λοιπόν σε αυτή την κατηγορία...τότε παιδιά μου λυπάμαι δεν υπάρχει σωτηρία αν δε μιλήσεις....κανείς δε ξέρει τι σε ενοχλεί..κανείς δε ξέρει τι θες να αλλάξεις...κανείς δε ξέρει τι θα σε έκανε να νιώσεις καλύτερα...αααα και όσο για την έκφραση..εγώ το εννόησα πάντως...αν δε το κατάλαβε είναι πολύ ηλίθιος...ε ναι λοιπόν μερικοί είναι πολύ ηλίθιοι..τόσο που προτιμούν τις πιο ξεκάθαρες εξηγήσεις...όπως..που είναι το μαγαζί? το μαγαζί είναι στην τάδε οδό...και όχι το μαγαζί είναι θυμάσαι που βγήκαμε με την 15η μου ξαδέρφη και πήγαμε σε ένα παγωτατζίδικο? ε απέναντι...!!! χμ.....
Κακά τα ψέμματα κάπου εκεί ανάμεσα σε αυτές τις κατηγορίες ανήκουμε όλοι.....μας συγκινεί και τάχα μου μας αγγίζει ένα δυσάρεστο βιντεάκι στο διαδίκτυο που αφορά τον ξυλοδαρμό παιδιών....αλλά αν ακούσουμε ή δούμε το γείτονα να το κάνει γυρίζουμε το κεφάλι από την άλλη...!!! ξέρετε γιατί? γιατί αν πάρεις μέρος στην πραγματική ιστορία μπορεί να μη γίνεις αγαπητός και ήρωας για κανέναν άλλο εκτός από το παιδάκι και αν....ενώ αυτή που διαβάζεις θα την αναρτήσεις...θα τη στείλεις...θα μιλήσεις παντού για αυτήν την κατά πάσα πιθανότητα μούφα ιστορία ώστε όλοι να αναγνωρίσουν τις κρυφές σου και βαθιές σου άχρηστες κατά κύριο λόγο ευαισθησίες....
Τα περαστικά μου σήμερα πηγαίνουν σε όλους μας...γιατί αν με ρωτήστε γιατί τα έγραψα? και γιατί και εγώ έκανα κάτι από όλα τα παραπάνω ενώ στη πραγματικότητα τα κατηγορώ...θα σας πω..ότι τα έγραψα για να τα διαβάσω και εγώ...!!
όσο για μερικά λουλούδια που ακόμη ανθίζουν...
till next time:))
kiss kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"