όνειρα γλυκά..!!



Σας χαιρετώ νυχτερινά μου πλασματάκια!!
Ελπίζω όλοι να μου είστε καλά…!! Οι δουλειές μπαίνουν πλέον σε ρυθμούς πολύ γρήγορους και σε συνδυασμό με τη ρουτίνα δυσκολεύει  η επικοινωνία μας…
Σε αντίθεση βέβαια με αυτό… εγώ συναντήθηκα με την κολλητή μου και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό…. Αυτό το κορίτσι πραγματικά με γεμίζει με δύναμη….  Δε χρειάζονται πολλά.. μια δυο κουβέντες και ο κόσμος δείχνει πιο όμορφος..! οι μέρες του φωτός που της είπα και σήμερα….
Το βράδυ λοιπόν σήμερα πήγαμε μια βόλτα… και είπαμε να κουβεντιάσουμε… ξέρετε από αυτές τις κουβέντες που έχουν ουσία.. όχι τυπικά πράγματα όπως γεια τι κάνεις και άλλες τέτοιες 1667 ίδιες τελευταίες κουβέντες…. Και πράγματι η ουσιαστική κουβέντα τελικά είναι θλιβερή….. πιάσαμε τους εκπαιδευτικούς… και πόσοι από αυτούς είναι παιδαγωγοί… όταν έρχονται να πιούνε καφέ και η πρώτη τους κουβέντα είναι θα τα σκοτώσω τα βλαμμένα… παιδιά που οι ήδη γονείς και όσοι πρόκειται να γίνουν εμπιστεύονται σε αυτούς περισσότερες ώρες από ότι θα τα δούνε οι ίδιοι στο σπίτι….!! και φυσικά δε μείναμε σε αυτούς…!! Μιλήσαμε για όλα τα επαγγέλματα που υπάρχουν στην παρέα και τι βρίσκει τελικά ο καθένας σε αυτά…
Καταλήξαμε δυστυχώς και λυπάμαι που το λέω ότι το κέρδος είναι αυτό που τους ενδιαφέρει όλους και πως αυτό θα γίνει ακόμη πιο εύκολο…. Επίσης όμως καταλήξαμε ότι δε φταίνε οι επαγγελματίες σε αυτό… αλλά ο τρόπος με τον οποίο κυλάει η εποχή μας… όλοι θέλουν την ευκολία τους… όλοι θέλουν να μην έχουν καμία συνέπεια στη ζωή τους οι πράξεις τους… και το χειρότερο που καταλήξαμε ξέρετε πιο είναι? Ότι στην τελική δεν έχουν συνέπειες…
Βασίζονται όλοι στη καλή θέληση των λίγων, την εκμεταλλεύονται πλήρως και από όλες τις απόψεις και έτσι τα λεγόμενα λαμόγια τελικά τη  βγάζουν καθαρή..!! θα μου πείτε δεν είναι όλοι έτσι… και φυσικά θα συμφωνήσω… δεν είναι… μα ποιος έχει χρόνο για ψάξιμο… και όταν τελικά βρεις αυτόν που δεν είναι έτσι… πόσο θα τον εκτιμήσεις? Μήπως καθόλου? Μήπως εμείς οι ίδιοι χαλάσαμε την πιάτσα? Μήπως ζούμε σε αυτό το διαστρεβλωμένο κόσμο που όταν κάποιος θα κάνει κάτι καλό για εμάς θα ψάξουμε να βρούμε αυτόν που μας δυσκολεύει λίγο και ίσως τον θεωρήσουμε και πιο ψαγμένο?
Αυτό μάλλον είναι θέμα επιλογών και χαρακτήρα… άλλοι εκτιμάμε το δάσκαλο του παιδιού μας και άλλοι θέλουμε να τον μαλώσουμε επειδή δικαίως το μάλωσε… γιατί σε όλους τους τομείς άλλωστε η κακομαθησιά είναι το έμβλημα της εποχής μας..!! και φυσικά παραδειγματίζω με δασκάλους γιατί αυτό ήταν το κυρίως θέμα της κουβέντας μας… δε σημαίνει αυτό ότι δε το ανάγω και σε άλλες επαγγελματικές κατηγορίες.. αλλά και κατηγορίες σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων…!!
Ξέρετε τι λέω εγώ? Και το λέω συχνά… ότι σε κάνει να κοιμάσαι πιο ήσυχα… εγώ έχω τελειομανία… αν κάποιος στη δουλειά μου ή και στη ζωή μου για κάποιο λόγο πονάει και δεν ηρεμεί αν και εφόσον περνάει έστω και λίγο από το χέρι να απαλύνω τον πόνο του δε κοιμάμαι εώς ότου να βρω τρόπο να πλησιάσω…. Αλλά αυτό είμαι εγώ… εγώ όμως μόνο έτσι κοιμάμαι τα βράδια…  δε μπορώ να επιλέγω τομείς να είμαι σωστή… ούτε και μπορώ να είμαι σε όλα σωστή… αλλά θέλω να είμαι σφαιρικά όσο πιο σωστή μπορώ… και ξέρω ότι φεύγουν μερικά γελάκια περίεργα τώρα καθώς διαβάζουν…. Μα αυτή είναι η αλήθεια… όσο μπορώ είπα.. όχι όσο είναι τα δικά σας δεδομένα… όσο είναι τα δικά μου και με τα περιθώρια που εγώ έχω… εσείς μπορείτε να αποφασίσετε για τον εαυτό σας… πολύ απλά! Και όπως είπα και παραπάνω… ότι σας κάνει και σας αφήνει να κοιμάστε πιο ήσυχοι τα βράδια…!
Τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν στο προσωρινό κέρδος που χαρακτηρίζει κάθε τομέα της ζωής μας, επαγγελματικό ή μη, που σε βάθος χρόνου είναι μόνο χασούρα….!! Οι αλλαγές πρέπει να έχουν να κάνουν με τη ρίζα του προβλήματος.. και όχι με τη φυλλωσιά..!!
αυτά τα ασήμαντα είπαμε σήμερα και μετά γυρίσαμε…
για να κοιμηθούμε… όπως φυσικά μπορεί ο καθένας από εμάς…!
Till next time λοιπόν…
Σας εύχομαι καλά μυαλά…!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"