"Nemo malus felix"....

Καλημέρα σας όμορφα πλάσματα!!!!!
Σας το λέω με σιγουριά!!! δεν υπάρχει καλύτερη ακύρωση από το να σου ακυρώσουν τα τελευταία ραντεβού!!!!! Ωραίο το Φθινόπωρο.....αλλού βρέχει αλλού όχι....άλλοι μπορούν να έρθουν άλλοι όχι! χεχε!! και τη χρειαζόμουν αυτή την ακύρωση μετά τις δύο προηγούμενες μέρες...η δουλειά ήταν μάλλον υπερβολική...πως τα κανόνισα μη ρωτάτε...εργασιοθεραπεία το λένε...!! χεχεχε
και ερχόμαστε στις δύο προηγούμενες μέρες λοιπόν...!!! πιστεύετε στο μάτι???? πιστεύετε δε πιστεύετε σημασία έχει ότι εγώ πιστεύω και αφού εγώ γράφω θα ακούσετε τι έγινε...!!! αυτές τις ημέρες λοιπόν,,,βρέθηκα σε διάφορα μέρη σπίτια φιλικές έξοδοι νοσοκομεία και λοιπά και λοιπά...!!
Σε ένα λοιπόν από αυτά τα μέρη, για ευνόητους λόγους δε θα αναφέρω σε ποιο και με ποιους γιατί εγώ σε αντίθεση με πολύ κόσμο έχω τουλάχιστον τρόπους...ξινούς μεν...τρόπους δε...και δε θέλω να θίξω κανέναν! Σε ένα λοιπόν από αυτά τα μέρη επανέρχομαι, ένας πολύ καλός μου φίλος και οικογενειάρχης και γενικά ακομπλεξάριστος άνθρωπος είχε και καιρό να με δει...και όποτε με βλέπει συνήθως είμαι με τα ρούχα της δουλειάς και έτσι ας πούμε κάπως σοκαρίστηκε...!! άρχισε λοιπόν να μου πλέκει το εγκώμιο είμαι σίγουρη με τις καλύτερες διαθέσεις και από την καρδιά του.....εκεί όμως που τα έλεγε βρίσκονταν και άλλοι άνθρωποι....με τόσα κόμπλεξ Θεέ μου...που το σετ τριών βαλιτσών μικρή μεσαία και γίγας δε θα τα χωρούσαν ούτε καν στριμωχτά!! τον διέκοπταν τάχα μου για δουλειές...μέχρι που έφτασαν και στα όρια τους και κατέστησαν με τρόπο σαφές ότι ενοχλούνταν που έλεγε αυτά τα πράγματα για εμένα.....
έχετε δει πως κιτρινίζουν όσοι ζηλεύουν?? έτσι σα κινεζάκια...!!! και να πω ότι θα έπρεπε να ζηλεύει? δηλαδή εγώ είμαι άνθρωπος που δε θεωρώ ποτέ κανέναν καλύτερον από κάποιον άλλο..θεωρώ ότι όλοι έχουμε τα καλά μας και τα άσχημα μας...!! και αυτό είναι ίσως που κάνει και τους ανθρώπους έτσι περίπλοκους με ωραίο τρόπο πάντα..!! δε λέω ψέματα.....σιχαίνομαι όσους λένε....συνήθως τα λέω όλα έξω από τα δόντια εκτός και μόνο σε αυτή την περίπτωση όταν δε θέλω να μειώσω κάποιον ειδικά μπροστά σε άλλους...!! αλλά πραγματικά αν δεν είχα μεγαλώσει με τον τρόπο που έχω μεγαλώσει θα έλεγα πέντε πραγματάκια χτες..για να βάλω μερικές στη θέση τους...φυσικά και ήταν γυναίκα....!! αυτό εννοείται..!!
Γυρνάω που λέτε στο σπίτι...και πέφτω στο λεπτό στο κρεβάτι με τρελή ημικρανία....τέτοια που το βράδυ είχα και πυρετό..ίσως από την ταλαιπωρία...!! και ναι σίγουρα δεν είμαι άρρωστη....αφού μόλις έκανα την προσευχή μου ηρέμησα κοιμήθηκα και σήμερα είμαι μια χαρά...!! αλλά και μάτι να μην ήταν τόσο που μου την έσπασε η τύπισσα πιστεύω ότι θα θελε να τα πάθω αυτά!!!! χαχαχαχα!!!
αρκετά όμως με το μάτι....αυτό που ενοχλεί είναι...κουκλίτσα μου αν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό τον όρο..το ότι δεν είμαι δευτεράτζα δε σημαίνει πως δε μπορώ να γίνω για λίγο για να μπορέσω να μιλήσω στη γλώσσα σου και να καταλάβεις..γιατί και από μυαλό δε είσαι και κανένας Αϊνστάιν!!  κουκλίτσα μου λοιπόν δε μαζεύεις τις ανασφάλειες και τα κόμπλεξ σου σε μερικά χιλιάδες πακέτα και να τα στείλεις κάνα ταξίδι μπας και δεις και εσύ καμιά ευτυχισμένη μέρα??? γιατί αυτή η άθλια συμπεριφορά σου δε θα φέρει καμία καλή έκπληξη στη ζωή σου!!! γιατί ξέρω πως το θέμα δεν ήμουν εγώ....είναι όλοι όσοι πιστεύεις μέσα σου ότι με κάποιο τρόπο και σε κάποιο τομέα σε ξεπερνούν..!! και αυτός ο τρόπος σου μόνο εσένα θα καταδικάσει στο τέλος...κανέναν άλλον που συνεχίζει γελώντας τη ζωή του...!!
έχετε δει μάτια να βγάζουν ακτίνες λέιζερ???? κάπως έτσι ένιωσα χτες.....σαν να προσπαθεί να με πυροβολήσει....σε βαθμό φυσικά που το κατάλαβαν όλοι οι γύρω και σχολιάστηκε μετά με εμένα για ακόμη μια φορά χαζο-ανώτερη να λέω έλα ρε παιδιά όχι δεν είναι έτσι.....και ας ήξερα ότι είναι...!!
Η πραγματική ομορφιά μέσα μας...αυτή που κάνει τους άλλους να μας αγαπάνε και να μας σέβονται είναι αυτή που εκπέμπουμε οι ίδιοι όταν αγαπάμε και σεβόμαστε τον εαυτό μας...αν εμείς δε συμπαθούμε ούτε τα ίδια μας τα σωθικά τότε χαιρέτα μας τον πλάτανο...μια ζωή στη δυστυχία τη μιζέρια και τη ζήλια θα ζούμε...!!!
να θυμάστε όμως κάτι από εμένα έτσι σα δωράκι για την καλή καρδιά....προσπαθώντας να μειώσουμε όσους μας τη σπάνε γιατί στην ουσία τους θεωρούμε καλύτερους από εμάς....δεν ανεβάζουμε τον εαυτό μας....χαμηλά εξακολουθείτε να βρίσκεστε..και μάλιστα στα μάτια κάποιων που βλέπουν πολλά ακόμα πιο χαμηλά από εκεί που σας είχαν.....και φυσικά με αγάπη σας στέλνω τα περαστικά μου....αλλά μόνο αγάπη..έτσι γιατί είμαι φιλάνθρωπη και φιλόζωη....την εκτίμηση μου θα την κρατήσω γι αυτούς που την έχουν κερδίσει...!!
με αυτά τα ολίγα σας αφήνω να σκεφτείτε οι μεν πόσο χαμηλά ακόμη μπορείτε να φτάσετε και οι δε αν έχετε τέτοιους ανθρώπους κοντά σας σύντομα να τους απομακρύνετε για σας αρρωσταίνουν ακόμα και με το σάλιο που χρησιμοποιούν για να μιλήσουν!!
καλήμερα σας και.....
till next time:)
kiss kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"