τα αστέρια λάμπουν τη νύχτα!!



Καλησπέρα σας αγαπημένα μου πλασματάκια!!!
Παρασκευή και σήμερα και ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά για ξεκούραση.. άλλοι περισσότερη άλλοι λιγότερη… αλλά όπως και να έχει το τέλος της εβδομάδας είναι πάντα ευχάριστο..!!
Πήγα λοιπόν χτες να επισκεφτώ το σεπτό μου πατέρα στη δουλειά του και ωωω τι έκπληξη επιτέλους βρήκα έναν από τους πιο αγαπημένους μου ανθρώπους εκεί…. Και σαν να μην έφτανε που το βρήκα καταφέραμε και ήπιαμε και ένα γρήγορο καφεδάκι καθότι κλασσικά πάλι δούλευα σε λίγο!! Χαχαχα!!!
Πάντα αναπτύσσουμε ωραία θέματα όταν βρισκόμαστε… είναι αρκετά απόλυτος τύπος αλλά με έναν ιδιαίτερο τρόπο μπορεί να γίνει και «άνεμος» στις απόψεις του ταυτόχρονα… μου λέει λοιπόν σε κάποια φάση στη κουβέντα… εσύ Ιλεάνα τσεκάρεις τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου? Στην αρχή δε κατάλαβα την ερώτηση… δηλαδή αν άλλους κρατάω και άλλους όχι? Νομίζω λίγο πολύ όλοι με άλλους τα χνώτα μας ταιριάζουν περισσότερο με άλλους λιγότερο και με άλλους καθόλου…. Αλλά τελικά δεν εννοούσε αυτό…. Εννοούσε αν τσεκάρω αυτούς ήδη έχω δείγματα ότι ταιριάζω μαζί τους… φίλους, έρωτες, γνωστούς κλπ…!! Ήθελε λέει τη γυναικεία άποψη….
Είπα να πω… τώρα σώθηκες… καθότι εγώ δύσκολα να γίνω άνεμος… γίνομαι καμιά φορά αλλά για ελάχιστες περιπτώσεις που αποτελούν εξαίρεση του κανόνα στη ζωή μου…. Αφού όμως είχαμε την κουβεντούλα και το χρόνο είπα να το συνεχίζουμε… έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε από τη βάση…. Όλοι μας ερχόμαστε πάντα στη ζωή των άλλων με ένα παρελθόν… αυτό το παρελθόν μπορεί και δεν είναι υποχρεωμένοι οι γύρω μας το ξέρουν ή να το δέχονται… παρόλα αυτά σίγουρα το παρελθόν του καθενός του έχει αφήσει κάποια σημάδια… ανασφάλειες, αποθημένα, δυσπιστίες ή και το αντίθετο, και πολλά πολλά άλλα…. Που είτε σε κάποια φάση τα ξεπερνάμε είτε γίνονται πλέον κομμάτια του χαρακτήρα μας…. Αυτά λοιπόν τα αποτελέσματα του παρελθόντος πάνω μας… τα σημάδια μας… αυτά είναι που περιμένουμε να δεχτούν οι άλλο ή ακόμα και να μας απεγκλωβίσουν από αυτά… και η απάντηση είναι για μένα ότι ναι… με βάση αυτά τσεκάρω κάποιες συμπεριφορές…. Αυτό όμως το κάνω γιατί και εγώ αλληλεπιδρώ με τους άλλους ανθρώπους λαμβάνοντας υπόψιν μου τι έχουν περάσει καλό ή άσχημο… οπότε είναι ιδιαίτερα υποκειμενική η άποψη μου…..
Όταν κατέληξα να ρωτήσω πως ακριβώς προέκυψαν αυτά τα ερωτήματα απάντηση εννοείται και δε πήρα… φφφφφ!!! Άντρες…!!! Να μάθουν αυτό που θέλουν χωρίς να σου ικανοποιήσουν έστω και στο ελάχιστο την περιέργεια σου η οποία είναι και δικαιολογημένη… ωστόσο άμα αγαπάς τους φίλους χαμογελάς και το δέχεσαι… καλά εγώ βέβαια χαμογελάω πάντα… οπότε δε κάνει και καμιά διαφορά!! Χαχαχα σκέφτηκε λίγο και του άρεσε η άποψη μου… την οποία αναλύσαμε και λίγο παραπάνω…..
Η κουβέντα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όταν θες να σταθείς δίπλα σε κάποιον δε μπορείς να στέκεσαι μόνο όταν όλα είναι όπως εσένα σου αρέσουν… γιατί αυτό κατά κάποιο τρόπο σημαίνει ότι στέκεσαι δίπλα στα δικά σου θέλω…. Για να πεις ότι ο τάδε είναι φίλος, είναι άντρας μου, είναι έρωτας, ή ότι άλλο είναι… θα πρέπει να αγαπήσεις και να δεχτείς και το σκοτάδι του.. και αυτός το δικό σου…. Όχι μόνο το φωτεινό μέρος του τοπίου… αλλά και αυτό που κάνει σκιές, και το πιο σκουρόχρωμο και το τελείως σκοτεινό.. ακόμα και αν εσύ δε το καταλαβαίνεις… έτσι μόνο είσαι στα αλήθεια δίπλα σε κάποιον… και φυσικά το τσεκάρισμα σε αυτές τις καταστάσεις είναι φυσικό επόμενο… γιατί για να αγαπήσεις και να δεχτείς το σκοτάδι κάποιου ή αυτός το δικό σου σημαίνει ότι στο έδειξε και εσύ δε τρόμαξες… έμεινες…! Θα μου πείτε τώρα αξίζει αυτή η προσπάθεια?? Για αυτούς που θα το πιστέψετε ότι αξίζει κάντε το και σίγουρα χαμένοι δε θα βρεθείτε…!!
Και όχι αφού αναφέρθηκε και χτες αυτό να σας πω και εσάς… δεν είναι ποιητικά αυτά.. είναι αληθινά…. Όλοι μέσα μας έχουμε σκιές… όλοι έχουμε μικρές ρυτίδες στην ψυχή μας… και όπως βάζεις κρεμούλες για αυτές στο πρόσωπο…. Καμιά φορά γίνεσαι και γίνονται και κάποιοι για εσένα η κρεμούλα της ψυχής…
Ιλεανάκι? Μου λέει… είσαι στο σωστό δρόμο…. Σκεφτείτε τώρα να συμφωνεί σε τέτοια θέματα μια γυναίκα και ένας άντρας? Μάλλον λοιπόν κινούμαστε γύρω από τη σωστή απάντηση… γιατί μια φορά στα χίλια χρόνια κελαηδούν αλλιώς τα αηδόνια..!!
Ας επιστρέψω και εγώ στα καθήκοντα μου… να σας αφήσω εσάς να σκεφτείτε….
Till next timeJ
Lots of hugs and love!!!
xxx

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"