η στρίγγλα που έγινε αρνάκι? η και όχι....!!!

Καλημέρα σας Αυγουστιάτικα πλασματάκια μου!!!!

Τι μου κάνετε??
Έχετε παρατηρήσει πως κάποιες φορές βαρυσήμαντες δηλώσεις τύπου...."ερωτεύτηκα"...."δε μπορώ χωρίς εσένα"...ή και "τι μαλακο-μαγνήτης είναι αυτός που έχω Θεέ μου"?? γίνονται το Καλοκαίρι λίγο πιο εύκολα??!!
Γενικότερα έχετε παρατηρήσει πως το Καλοκαίρι όλα γίνονται λίγο πιο εύκολα??!! το θέμα μου βέβαια δεν είναι αυτό....βασικά δε ξέρω καν αν έχω θέμα σήμερα...δηλαδή έχω...αλλά δε ξέρω τί έχω...και ναι!!!! είμαι γυναίκα και άμα θέλω έχω κάτι χωρίς να ξέρω τι είναι αυτό...!! λέγεται προεμμυνορρυσιακό σύνδρομο..!!! ναι ναι εκείνες οι μέρες που τα νεύρα δε πάνε καλά...!! βέβαια καμιά φορά εγώ νιώθω ότι το περνάω 30 μέρες το μήνα!!!!!
Μιλάς?? ότι πεις θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου!! δε μιλάς??!! δεν ενδιαφέρεσαι..!!! λες ότι καταλαβαίνεις?? τι καλό μωρέ το Ιλεανάκι!! όλα τα καταλαβαίνει...!! ΝΑΙ! μέχρι να μην καταλαβαίνει άλλο! παίρνεις μια απόφαση το πρωί, άλλη το μεσημέρι και άλλη το βράδυ και σου φταίνε οι άλλοι μετά!!! και αν όντως σου φταίνε? τι κάθεσαι και τους μιλάς και τους δίνεις εξηγήσεις?? κάντην χοπ χοπ με ελαφρά πηδηματάκια!
Αρνούμαι να κάνω στη ζωή μου επιλογές που θα μου διαφοροποιήσουν τη ζωή προς το χειρότερο.....αρνούμαι να μπω στη πολιτισμένη αντίληψη...η ηλικία σου είναι αυτή και τώρα πρέπει να κάνεις αυτά και αυτά! ναι και έχω και γενέθλια σε λίγες μέρες...και κάποιος θα πίστευε ότι γι αυτό παθαίνω κρίση αλλά σας διαβεβαιώ όχι..!! τα χρόνια που διανύω τώρα θεωρητικά είναι τα καλύτερα..και βασικά και πρακτικά είναι..όχι όμως να είναι τα καλύτερα και εγώ να πάω να τα γεμίσω λάθη!!! έλεος πια!!!
Η αλήθεια είναι ότι είμαι μια αρκετά παραδοσιακή γυναίκα....μου αρέσει το σενάριο της ωραίας οικογένειας με πολλά παιδιά....μου αρέσει να μαγειρεύω...δεν έχω πρόβλημα να κάνω όχι ένα αλλά δεκαπέντε βήματα πίσω..και στο πείσμα μου και στον εγωισμό μου...αλλά όχι ρε φίλε με κάτι με το οποίο δε θα είμαι ευτυχισμένη...για κάτι...για κάποιον που θα μου ομορφαίνει τη ζωή....μη μπερδευτείτε εδώ και νομίζετε ότι μιλάω για υλικά αγαθά..εντάξει καλά είναι και αυτά...αλλά αλλιώς την έχω δει εγώ...μια βόλτα, ένα τραγούδι, μια μυρωδιά..κάτι που όταν θα χρειαστεί να υποχωρήσεις θα το θυμηθείς και θα πεις...άξιζε τον κόπο!
Μόνο έτσι....αλλιώς δεν υπάρχει το παραδοσιακή γυναίκα....αλλιώς σπιτ σποτ!! άνοιξε τα φτερά σου και φύγε...διατηρούμαι νόμιμος πολίτης για να μη πάω φυλακή..!! δε θα φτιάξω μια μόνη μου...όσο γι αυτό το μαλακο-μαγνήτη που δίνει και παίρνει σαν ατάκα στο φατσοβιβλίο τελευταίως....έλα ρε κορίτσια και αγόρια τώρα μεταξύ μας....πάντα ξέρετε ποιον έχετε απέναντί σας τι εννοεί και τι όχι...πόσο σας αρέσει, πόσο του αρέσετε και αν σας υπολογίζει!! Ε όχι ρε φίλε αν με παίρνεις δέκα φορές τηλέφωνο και το σηκώσω μία και αυτή κατά λάθος..προφανώς..δεν...δεν ενδιαφέρομαι ρε παιδί μου! και εσείς όμως καλά μου κορίτσια...!! σταματήστε να ρίχνετε το βάρος τον αποφάσεων σας αλλού....αν δε σε πήρε δέκα μέρες και δε σε είδε και γενικότερα λίγο κλάιν μάιν...εε βασικά δε το κάνει ρε επειδή ντρέπεται....δεν ντρέπονται οι κυνηγοί.....το κάνει γιατί την έκανε! χώνεψε το τώρα κοριτσάκι και ή πάθε κατάθλιψη που σιγά, δε το προτείνω ή συνέχισε κανονικά τη διασκεδαστική ζωή σου!!! και σε παρακαλώ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΕΙΣ!!! άσε τη ζωή να έρθει μόνη της σιγά σιγά!! και κάνε καλύτερες επιλογές αργότερα...και όπως πολύ σωστά είπε η κολλητή μου πριν λίγες μέρες...ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΟΥ! ΜΗ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ!
Εντάξει ξέρω θα πείτε...πολύ εύκολα δε τα λέει αυτή? ε δε τα λέω εύκολα....αλλά το μυαλό μας είναι πολύ ύπουλο...αν του πουλήσεις απλά, βλέπει απλά...αν του τα κάνεις περίπλοκα θα σε τρελάνει...προσπαθώ να πω ότι πολλά από αυτά που νομίζουμε ότι συμβαίνουν ή ότι νιώθουμε είναι πολύ απλά απλώς διογκώνονται στο μυαλό μας..!και αυτό θέλει πολύ προσοχή...δεν αργεί να βγει από μέσα μας η κρυμμένη πολλαπλή προσωπικότητα μας!!!!
Τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν σε όσους έχουν τη δύναμη που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν τα διάφορα τους αλλά την αφήνουν στην άκρη και συνεχίζουν το μπλα μπλα...σας έχω νέα...αν το ποδαράκι μεγαλώσει δε το βάζουμε με το ζόρι στο ίδιο νούμερο παπούτσι...παίρνουμε μεγαλύτερο!!!!!!!!!!!!!
όσο για τους υπόλοιπους...
till next time:))
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"