νοκ νοκ!! η ζωή σου είμαι! άνοιξε!

Καλησπέρα σας του νωρίς απογεύματος πλάσματα!!
χεχεχε!!! Τι μου κάνετε? Ελπίζω καλά!! Εγώ μετά τον καθόλου βραδυνό υπνο....έπεσα στην αγκαλιά του Μορφέα το μεσημέρι και πήρα δυνάμεις...με καφέδακι φρέσκο και κρύο ας πούμε τώρα τα δικά μας....
Καταρχάς...!! Υπόσχομαι πως δε θα ξαναπώ ποτέ, ποτέ στη ζωή μου......πιστέψτε με..είναι προτιμότερο κανείς να πει τους αριθμούς του λόττο!! Πίστευα εγώ ότι θα έναν άνθρωπο που λάτρευα, θα τον έβλεπα και θα μου αναβοσβήναν τα λαμπάκια??! Επίσης ανέφερα στην αρχή του Καλοκαιριού στην κολλητή μου πως πιστεύω πως δε θα ξαναδώ ποτέ τη μεγάλη μου σχέση...ότι έτσι πως ήρθαν τα πράγματα, αποκλείεται....όχι ότι αυτό θα επηρέαζε κάπως...τη ζωή μου...ναι ναι!! το είπα και αυτό...Ειρήνη μου και να τον έβλεπα πάντως το ίδιο και το αυτό...έτσι πάλι με τη γνωστή μου σιγουριά!!!! Και άλλα πολλά ποτέ που είπα φέτος αλλά δεν είναι της παρούσης.....
Ερώτημα δεύτερο....πως λειτουργεί έτσι ρε παιδιά ο συναισθηματικός μας κόσμος??? εκεί που υποθέτεις πως θα σου κοπούν τα πόδια..μη σου πω ότι σου φυτρώνουν και άλλα....και εκεί που είσαι σίγουρος για την ψυχραιμία σου.....τη ψάχνεις να την βρείς μαζί με τα αυγά και τα πασχάλια!! και έτσι και μου πείτε να γράψω το αυγό με Β θα σας πάρει και θα σας σηκώσει!! χαχαχα!!
Και για του λόγου το αληθές...οι περισσότεροι είδατε χτες μια φωτό που όμοιες της υπήρξαν πάρα πολλές στο παρελθόν..!! άλλωστε κοντά δέκα χρόνια ιστορία ήταν αυτή....και πόσο διαφορετικά θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί αν είχαν γίνει διαφορετικές επιλογές....και από τις δύο πλευρές...και δε λέω ναι και να μάθω νέα ήθελα...και χάρηκα για τη συνάντηση...μα πόσο μου φαινόταν όμως ότι αυτή τη ζωή την έζησα τόοοοοοοοοοσο πάλια...σαν να ήταν μια ιστορία που την είχα ακούσει και τώρα τη θυμάμαι απλώς καλά....δηλαδή μπορώ να τη διηγηθώ αλλά σαν να μην την έχω ζήσει...σαν να έχω αλλάξει εποχή....και όμως αν υπολογίζει αντικειμενικά κανείς τα χρόνια....για άλλους αυτή η περίοδος θα ήταν μια ζωή..!!
και τελικά μια τόσο μεγάλη σχέση πόσο ίδιο αντίκτυπο έχει στα δύο άτομα?? θα σας πω εγώ λοιπόν...καθόλου ίδιο..άλλος την πήρε και έμαθε....άλλως την είδε πιο συναισθηματικά...για άλλον γίνεται κριτήριο επιλογής...για άλλον γίνεται βοήθημα για μελλοντικές αποφάσεις...και για άλλον γίνεται ανάμνηση..και μάλιστα μακρυνή..!!
Προς Θεού δε λέω ότι μετανιώνεις για εκείνα τα χρόνια...μα πραγματικά είναι τόσο μακρυνά...!! δε σε ακουμπάνε...δε νιώθεις έντονα καλά ή όχι....νιώθεις σα να κάνεις ξεκαθάρισμα στο δωμάτιο σου και βρήκες ένα παλιό ημερολόγιο...μπορεί όταν το έγραφες να έκλαιγες..και τώρα θα το κοιτάξεις..θα χαμογελάσεις και θα το βάλεις στην άκρη...μπορεί ακόμα αν το διαβάσεις να μη πιστεύεις καν ότι όντως το έγραψες εσύ....
Πόσο περίεργο μου φαίνεται όλο αυτό....!! κάτι που χτες μπορούσε να παίξει ψυχολογικά με εσένα...μία σχέση που σίγουρα φοβήθηκες μη χάσεις κάποτε...να καταλαβαίνεις σήμερα πως ακριβώς έτσι έπρεπε να γίνει τέλικα και είσαι οκ με την απόφαση που πήρες τότε....
Ήθελα λοιπόν με βάση κάποια πράγματα που έχουν συμβεί και ούτε εγώ η ίδια δε τα πιστεύω...να σας πω κλείνοντας κάποια πράγματα...
1. ποτέ μη λες ποτέ!! κλισέ αλλά αλήθεια..μόλις το πεις..τότε ακριβώς θα είναι η στιγμή να ανατραπεί...
2. για κανένα λόγο μη κρίνετε και κατακρίνετε το σωστό ή λάθος που κάνουν οι άλλοι γύρω σας...αύριο 100% θα είναι η σειρά σας να κριθείτε εσείς..!!!
 3. μη διογκώνετε συναισθηματικά τον εγκέφαλο σας...η ιστορία έδειξε ότι όλα περνάνε και τελειώνουν αν έτσι πρέπει να γίνει και μάλιστα όσο άσχημο φαίνεται όταν γίνεται τόσο καλύτερα θα σας αφήσει μετά...!!
4. ναι! μπορεί για κάποιον να είστε ο άνθρωπος της ζωής του και αυτός να μην είναι για εσάς...!!!
5. δε ξέρετε σε τι βαθμό επηρεάζεται η ζωή ενός ανθρώπου από τη δική σας ύπαρξη εκτός αν σας το πει!! όλα τα άλλα είναι υποθέσεις....εγώ χτες μόλις έμαθα ότι ήμουν ένα μόνιμο φάντασμα ανάμεσα σε ανθρώπους που δεν είχα καν επαφή....!! ούτε που θα μου περνούσε ποτέ από το μυαλό..!!
6. μη φοβάστε να εξελιχθείτε και αφήσετε λίγο αυτά που ξέρετε..και να κολυμπήσετε σε θάλασσες που δε ξέρετε....το γυρισμό αν χρειαστεί θα τον βρείτε και θα είστε και πιο έμπειροι στο γυρισμό....
7. και κλείνω με το αγαπημένο μου 7...πείτε αυτά που νιώθετε όταν τα νιώθετε...μη περιμένετε...και όχι για το κλισέ ότι θα το μετανιώσετε..αλλά γιατί μία μέρα μπορεί να μην έχουν πια αξία....να μη τα νιώθετε..να μη τα θυμάστε...και είναι κρίμα να χάσετε επεισόδια από τη ζωή σας γιατί φοβόσασταν, γιατί λυπόσασταν, γιατι υπήρχαν άλλα στο μυαλο σας αξεπέραστα προβλήματα....!!
Σήμερα έχει περαστικά σε όσους κρατάνε κακίες, σε όσους μένουν κολλημένοι σε πράγματα που δεν υπάρχουν πια γι αυτούς στην ουσία....σε όσους προσπαθούν να προλάβουν τη ζωή....σας έχω νέα..η ζωή πάντα προλαβαίνει εμάς...και έχει λόγους να ξέρει καλύτερα...
όσο για τους υπόλοιπους...
till next time:))
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"