Το κερασάκι στην τούρτα!!!!

Καλησπέρα ή καλημέρα ή και καληνύχτα πλασματάκια μου....ότι θέλετε!!

Αφού λοιπόν τα ήπιαμε, αφού γυρίσαμε από δω και από κει.....ήθελα να γράψω βράδυ αντί για πρωί...!! Αυτή η ησυχία βοηθάει...με βοηθάει να σκεφτώ....με βοηθάει να χάνω με έναν περίεργο τρόπο τον ειρμό μου αλλά τελικά να τον βρίσκω..!! Λίγο ότι σοβαρεύω με το γυαλί, λίγο η πυζάμα, λίγο ότι είμαι άνετη στο κρεβατάκι μου...όλα αυτά μάλλον βοηθούν! χεχε
Καμιά φορά δε με καταλαβαίνω ούτε εγώ.....ειδικά όταν προσπαθώ να βάλω μια τάξη...εκεί είναι που τα χάνω περισσότερο...
και το σημερινό θέμα μας είναι...εμείς ξεχνάμε πως ήμασταν όταν ήμασταν μικρά και ανόητα? ή απλώς οι γενιές αλλάζουν και εμείς επειδή μεγαλώσαμε συμπεριφερόμαστε σαν εξωγήινοι μπροστά στις αλλαγές?
Θυμάμαι μια φιλόλογο που είχα στο γυμνάσιο....η πιο αυστηρή αλλά η πιο αγαπημένη μου....που έλεγε πάντα όταν βιαζόμασταν να μιλήσουμε... "πρώτα θα βουτάτε τη γλώσσα σας στο μυαλό μέσα, όσο έχετε και όσοι έχετε...και μετά θα μιλάτε".....μου έκανε τότε εντύπωση η έκφραση αυτή....μάλιστα σκεφτόμουν τι θα γινόταν αν αυτό μπορούσε να γίνει κυριολεκτικά..!! χαχαχα! και όμως αυτή η συμβουλή ήταν που βοηθούσε να μη λέμε βλακείες μέσα στο μάθημα...τώρα τι έγινε στους μικρότερους? δε το είπε κανείς γιατί άλλαξαν οι παιδαγωγοί μας? ή απλώς δεν έχουν μυαλό να βουτήξουν τη γλώσσα? και οι γονείς? και αυτοί δε διδάσκουν πια στα παιδιά τους? αρχές? ήθος? αυτοεκτίμηση? αυτοσεβασμό?
όλοι έχουμε σίγουρα βρεθεί στη θέση να νιώθουμε άσχημα με αυτό που κάναμε...ποιοι όλοι? όσοι έχουμε ηθικούς φραγμούς και αξίες....γιατί ακόμα και όταν τους/τις ξεπερνάμε ξέρουμε πολύ καλα ότι πρέπει να κάνουμε πίσω....γιατί? γιατί εκτός από εμάς που ζούμε σε αυτό το κόσμο...υπάρχουν και άλλοι...και είτε παράπλευρα είτε όχι ότι κάνουμε εμείς θα έχει συνέπειες και για εμάς και για τους άλλους.....
κάθε φορά που μετά από κάτι τέτοιο έχω προσπαθήσει να κολλήσω τα κομμάτια μου, σκέφτομαι και ποιος άλλος κολλάει τα δικά του εξαιτίας μου..και ειλικρινά σας το λέω..πίστευα ότι όλοι είναι έτσι κατά βάθος....αλλά τελικά έκανα λάθος..!!
ο κόσμος μας πλέον αποτελείται από άμυαλα παρτάκια με μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το αν όλα κινούνται γύρω τους...αντί να αναρωτιούνται αν γενικά κινούνται..!! καμία πλέον αλληλεπίδραση με το κομμάτι που μας διαφοροποιεί από τα ζώα...μόνο ένστικτα πλέον...αυτά καθοδηγούν τη ζωή μας...αν πεινάμε, αν έχουμε στέγη, και αν πολλαπλασιαζόμαστε με προφύλαξη...και πολυ ευγενικά το θέτω αλλά οι νοήμονες καταλαβαίνουν ακριβώς τι εννοώ..! ότι "αρπαξει ο κώλος μας" κοινώς και μεταφορικά και κυριολεκτικά..η επεξήγηση έγινε και για τα ζώα που ενδεχομένως να διαβάζουν, αν και τα ζώα δε ξέρουν να διαβάζουν..!!
Ξέρετε τι κάνουν τα ζώα? ανοίγουν το στόμα και βγάζουν κραυγές... που ακόμα και αυτές, για τα καημένα τα ζωάκια έχουν κάποιο νόημα...!! ενώ οι αντίστοιχοι "άνθρωποι" ανοίγουν το στόμα τους και ότι τους έρθει στο κεφάλι....χωρίς να ενδιαφέρονται για κανένα τίμημα (γιατί έχουν μάθει να μην πληρώνουν τίμημα τα σημερινά παιδιά) το βροντοφωνάζουν και όποιον πάρει ο διάολος και τον σηκώσει...!! είναι αυτές οι στιγμές που θα ήθελα να ξέρω να ρίχνω ξύλο!! ειλικρινά..!!αφού δε το έριξαν αυτοί που έπρεπε κάποιος πρέπει να επιβάλλει την τάξη..!! α ναι!! υπολογίζουν μια συνέπεια οι σημερινοί νέοι...μη τους  σβήσεις από το πολύτιμο φέισμπουκ!!! αυτό μπορεί ακόμα και να τους σκοτώσει!! τρομερά ενδιαφέροντα!!! με βάθος! και ουσία...!!
έρχομαι λοιπόν σε εμάς τους νοήμονες..ναι ναι! βάζω και εμένα μέσα σε αυτούς...!! και μην ακούσω κούβεντα..γιατι εγώ μπορεί να μη δέρνω..άλλα έχω τους τρόπους μου! δεν υπάρχει λύση από το να προσπαθήσουμε εμείς τα επόμενα παιδιά, τα δικά μας παιδιά να τα γεμίσουμε αγάπη, αρχές, ήθος, και όχι λεφτά ηλεκτρονικά και χατίρια...!! να μάθουμε να εμπιστευόμαστε τους δικούς μας ανθρώπους ώστε να μην μπορούν να μπερδευτούν άλλοι ανάμεσα....ακόμα και αν αυτό είναι ρίσκο...! έχει τύχει πολλές φορές στη ζωή μου να πέσω από τα σύνεφα για το τι πίστεψαν για μένα πολύ δικοί μου άνθρωποι μετά από ανούσιες ίντριγκες...δε πτοήθηκα..έφαγαν πόδι αυτοί...αλλα αν οχτώ στις δέκα έγινε αυτό...δύο δεν έγινε...γιατί εμπιστεύτηκαν εμένα γιατί με ήξεραν, με διάβαζαν, με καταλάβαιναν ποια είμαι και τι..!! και γι αυτές τις δύο, ας είναι λίγες, άξιζε...γιατί το βράδυ με βρήκε ήρεμη στο σπίτι μου με μερικές ακτίνες χαράς και ικανοποίησης εδώ και εκεί..!! και να θυμάστε πάντα τη λαική μας ρήση...όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρώνε οι κότες....!! μείνετε όσο πιο πιστοί στις αξίες σας...απλή ζωή...απλά και τα προβλήματα....!! μη φοβάστε να στηρίξετε τη γνώμη σας και μάλιστα κοιτώντας τους στα μάτια...και? μισή ντροπή δική τους, μισή δική σας..!! Αγαπήστε αυτούς που πιστεύετε ότι το αξίζουν, ειδικά όταν αυτοί αυτομαστιγώνονται και πιστεύουν ότι δε το αξίζουν....θα είναι λίγοι, αλλα θα είναι εκεί...! και αυτοί οι λίγοι θα είναι οι δύο περιπτώσεις που θα σας κάνουν να νιώσετε ότι άξιζαν οι αξίες...άξιζαν οι αρχές...!! Και ακόμα και όταν μας μπερδέυουν λίγο...πάλι στο τέλος θα μας περιμένουν και θα μας δείξουν το λόγο που έγινε η βόλτα..!!
Τα περαστικά μας σήμερα πηγαίνουν στα ρομποτικά παιδάκια που μεγαλώσε αυτή η εποχή...!! νομίζουν ότι η γη κανεί 3 κύκλους...ο συν ένας είναι γύρω από το εαυτό τους....νομίζουν ότι η ηλεκτρονική συναναστροφή είναι πιο σημαντική από την πραγματική....νομίζουν ότι το σεξ είναι αγάπη...και πέφτουν από τα σύνεφα όταν καταλάβουν πόσο μόνοι είναι στην πραγματικότητα γιατι είναι κενοί...κενοί από αυτά που πρέπει να γεμίζουν την ψυχή...γιατί η ψυχή είναι ουσία...και αυτοί μένουν στην επιφάνεια...ξέρετε....στο κερασάκι της τούρτας...που μετά από αυτό...δεν έχει γυρισμό....
τελείως απογοητευμένη από αυτά που γίνονται γύρω μου....
και ταυτόχρονα πολύ ικανοποιημένη μέσα μου από τους δικούς μου ανθρώπους....
σας καληνυχτώ..!!
till next time:))
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"