Η ζωή που δε ζήσατε!

Καλησπέρα σας νυχτερινά μου πλασματάκια..!!
Ελπίζω να μου είστε όλοι καλά και εγώ ακόμη καλύτερα! χιχιχι!!!
Με αφορμή ένα καταιγισμό κατ'εμέ ηλίθιων καταστάσεων που διάβασα στο φατσοβιβλίο είπα να ξεδιπλώσω για άλλη μια φορά τις σκέψεις μου...
Λοιπόν που λέτε βαρέθηκα να διαβάζω τις τελευταίες 15 μέρες μηνύματα όπως...όλοι είναι ψεύτες....θέλω αληθινούς ανθρώπους στους φίλους μου γι αυτό θα σβήσω μερικούς....ή όλοι όσοι βάζετε φώτος και χαρούμενα πράγματα στο φατσοβιβλίο είναι το πιο πιθανό να είστε χάλια...ο κόσμος αυτός είναι ψεύτικος..και άλλα πολλά τέτοια χαζά που με έκαναν και γέλασα!!
Και έτσι από περιέργεια ρωτάω εγώ....γιατί κάποιος να πιστεύει ότι είναι αληθινός ο διαδικτυακός κόσμος? ασχολούνται όλοι με το πόσους πραγματικούς φίλους έχουν και αυτό το κρίνει το λαικ και το σχόλιο και γενικότερα πολλά πολλά τέτοια κλικ...!! ακούστε λοιπόν όσοι δε το ζήσατε...!!
Κάποτε υπήρχε ένα τηλέφωνο..το σταθερό....αυτό μπορούσαν να το σηκώσουν όλοι στο σπίτι...και το καλύτερο ακόμη δε σας το είπα.... αυτός που θα το σήκωνε θα έπρεπε να θυμηθεί να σας πει ότι κάποιος σας ζήτησε..αλλιώς πάει πέταξε το πουλάκι...και αν ο άλλος ξαναέπαιρνε ή εσείς για κάποιο λόγο τότε θα τα λέγατε...
Ανώνυμες ή ονοματισμένες ανθοδέσμες..ναι ναι παιδιά μου..!!  πριν τα κλικ και τα παπάκια....κυκλοφορούσαν και τα πραγματικά λουλούδια...σου τα έστελναν στο σπίτι είτε με το θάρρος να σου πουν ποιος είτε όχι...το δεύτερο θα μου πείτε δεν είναι και τόση σημασία...μα σου έδινε χαρά..τώρα μετράνε τα λουλουδάκια και τα εμότικον του φατσοβιβλίου..!!!
όλα τα διαδικτυακά μέσα είναι καλά...να μοιραστείς στιγμές με κάποιους που όντως ενδιαφέρονται να τις μάθουν....να βάλεις κανένα τραγουδάκι...κανένα βιντεάκι...να μη νιώθεις απόλυτη μοναξιά αν είσαι μόνος στη δουλειά και άλλα πολλά!!
τώρα το βάθος σε όλο αυτό που έχει δωθεί είναι που με τσατίζει..!! προφανώς και όλοι φαίνονται χαρούμενοι στο φατσοβιβλίο...το θεωρώ τουλάχιστον ηλίθιο για να μη πω και τίποτα χειρότερο να βγάζεις στη φόρα την πραγματική σου ζωή σε τέτοια και άλλα μέσα...!!
Ας φέρουμε ένα παράδειγμα...τσακώνεσαι με τη κολλητή σου....έτος 1990....είσαι χάλια...το λες στη μαμά σου...και αυτή πιθανότατα...κρατάτε μούτρα πια θα τηλεφωνήσει πρώτη...καμμία...η μόνη ελπίδα??? να βρεθείτε στο σχολείο ή ανάλογα την ηλικία κάπου έξω ή στη δουλειά και με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να τα βρείτε... 2014....μπαίνεις φεισμπουκ..!!! γράφεις στάτους...βάζεις όλες τι φωτό με μηνύματα προδοσίας στον τοίχο σου... δέχεσαι σχόλια και πετάς τις σπόντες που θες....και αυτή το ίδιο...!! αποτέλεσμα?? μπορεί να μη τα βρείτε και ποτέ....αλλά και αν τα βρείτε...μπράβο..!!η διαδικτυακή σας φίλη είναι πάλι δική σας!!!!!!
υπάρχει πλέον χάσμα γενεών...!!! λες συμβουλευτικά βρε καλή μου βρε χρυσή μου πάρε την ένα τηλέφωνο κρίμα είναι η φιλία σας...όχι!!!!! θα τα ανεβάσω στο φεισμπουκ!!!! ότι θέλω μόνο αληθινούς φίλους και όχι φίδια...να το μάθουν όλοι οι 10000 φίλοι μου που ούτε καν τους ξέρω.!!!! και όποιος δεν αντιδρά έτσι είναι υποκριτής και ψεύτης και κρύβεται!!! ώπα ρε!!! εννοείται ότι η πραγματική η προσωπική ζωή είναι κάτι που πρέπει να το ζεις...ενεργά!! πρωταγωνιστικά! από κοντά...με τρόπους που να περιλαμβάνουν τις αισθήσεις τις ανθρώπινες και όχι κλικ κλικ και κλικ!!
Εννοείται λοιπόν ότι αν ψάχνετε τη πραγματική και την αληθινή ζωή εκεί μέσα δε θα τη βρείτε..!!! γιατί πολύ απλά για όσους τουλάχιστον πρόλαβαν να ζήσουν είναι τουλάχιστον γελοίο και βλακώδες και ρεζιλευτικό, χωρίς κανένα σεβασμό για όσους το πρόβλημα περιλαμβάνει, να προβάλλουν τα προβλήματά τους στο κοινό του διαδικτύου...!!!
θα κλείσω με τη γνωστή σε όλους μας ατάκα του Αλμπέρτ  Αινστάιν..."Φοβάμαι την ημέρα που η τεχνολογία θα νικήσει την ανθρωπιά'....έφτασε αγαπημένοι μου..
τα περαστικά μας σήμερα με πολύ αγάπη και κατανόηση, γιατί δε φταίτε εσείς..έτσι σας μάθανε και σας κάνανε ας πούμε ευγενικά… βλαμμένα .... πηγαίνουν σε αυτούς που ο αυτοσεβασμός και η αυτοεκτίμηση τους αρχίζουν και τελειώνουν σε ένα κλικ!
Όσο για τους υπόλοιπους...
till next time...
kiss kiss:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"