Η Μαίρη η νοικοκυρά τα σπάει!!!!

Καλησπέρα σας πλάσματα εργατικά ή και όχι...!!!

Σήμερα λοιπόν δεν έπρεπε  να γίνει αυτό....
Δηλαδή κάνω τόσο αγώνα να πνίξω την ξινίλα μου!!! να αγαπήσω τον κόσμο...!! να είμαι καλή, ήρεμη, στοργική...!!! Αλλά ως εδώ!!! αφού θέλετε να μου το ξυπνάτε...να έχω το όνομα να έχω και τη χάρη!!!!!!
Τι σας λέει η ατάκα??? εγώ να μπω στη κουζίνα και να σπάσω κάνα νύχι????? απαπα!!! τί είμαι καμιά γυναικούλα???!!!!
Ώπα ρε κορίτσι....που σε φωνάζουν Λύδα από το Λουλουδω και δε ξέρω και εγώ από πιο no name χωριό κατάγεσαι!!!!! Έτσι σου τα έμαθε εσένα η μαμάκα σου? το γυναικούλα εξαρτάται από το αν έχεις τις ελάχιστες βασικές γνώσεις να φτιάξεις μια μακαρονάδα???!!
ότι μπορεί όλη αυτή η δημιουργική και πολύ χαλαρωτική διαδικασία του μαγειρέματος να αρέσει σε κάποιον? ή να επιδίδεται σε αυτή για να ευχαριστήσει αγαπημένους ανθρώπους???!!!!!
Άλλα όχι...εμείς που σπουδάσαμε, κάναμε και τα μεταπτυχιακά μας, θέσαμε και κάποια standards στη ζωή μας...επειδή θα πιάσουμε κατσαρόλα ή σφουγγαρίστρα είμαστε γυναικούλες??? ενώ η σωστή γυναικάρα πρέπει να ξύνεται και τρώει λεφτά! γιατί βασικά αν δε κάνεις τίποτα από τα παραπάνω...δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις παρά να φας λεφτά..πρώτα του μπαμπά σου και ύστερα του άντρα σου!!! και αυτό ακριβώς πια αξία σου δίνει σαν άνθρωπο για να καταλάβω δηλαδή γιατί εγώ θα τρελαθώ με αυτά που ακούω!!! δε παίζει....στο τέλος θα μου λένε καλημέρα και θα βγαίνω στο μπαλκόνι να δω αν είναι μέρα....καθότι πλέον όλα τα στραβά θεωρούνται ίσια! αν καταλαβαίνετε τι εννοώ!!!
Βέβαια γυναικούλες όσες μαγειρεύουν......ή μεγαλώνουν τα παιδιά τους....και μεγάλες και τρανές όσες βολτάρουν για καφέ!!! δε λέω όλα χρειάζονται με μέτρο φυσικά...!!!
Αλλά ρε κορίτσια συνέλθετε λίγο!!
Δε μπορώ να καταλάβω πως ψάχνονται για τον τέλειο πακέτο του άντρα και αυτές θέλουν να ασχολούνται με μαλλιά και νύχια!!!! και δε λέω όλες λίγο πολύ ασχολούμαστε με αυτά....αλλά και με αυτά...!!! που πας χωρίς προσωπικότητα...!!ΠΟΥ???!! Άλλωστε αγαπημένες και πιστεύω όσοι σοβαροί άντρες διαβάζουν εδώ μέσα θα συμφωνήσουν...ο θαυμασμός για το πακέτο ενός άντρα πρέπει να συνοδεύεται από το θαυμασμό του άντρα για τη γυναίκα επίσης.....που φυσικά θα προσέξει και τα ωραία μαλλιά και τα ωραία νύχια αλλά μετά από αυτά θα θέλει να επικοινωνεί κιόλας με τη σύζυγο και ότι αυτό συνεπάγεται ή τη μητέρα των παιδιών ή την επαγγελματία ή και όλα μαζί αυτά!!! σίγουρα όμως δε θα κάθεται να μιλάει για κομμωτήρια και νύχια!!!
Καλά μιλάμε τα νύχια μου έμειναν από την ατάκα αυτής της με όσο περιεχόμενο γυναίκας....
Δηλώνω λοιπόν γυναικούλα επειδή μου αρέσει να φροντίζω τον αγαπημένο μου! δηλώνω γυναικούλα γιατί μου αρέσει να μαγειρεύω και να τακτοποιώ! δηλώνω γυναικούλα γιατί από την πολύ δουλειά κοιτάω η κούρα ομορφιάς να μη μου καταναλώνει όλο το χρόνο της ζωής μου! δηλώνω γυναικούλα που δε πίνω το πρωί καφέ στο νοβέλ αλλά κοιτάω να είμαι καλή στη δουλειά μου! Δηλώνω γυναικούλα για όλους τους παραπάνω λόγους αν αυτός είναι ο σημερινός ορισμός της γυναικούλας!!!! και όχι απλά δηλώνω αλλά είμαι και περήφανη για όλα τα παραπάνω!!!
εδώ είναι που πρέπει να χειροκροτήσετε για να φύγουν τα νεύρα μου!! χαχαχαχαχα
τα περαστικά μας πηγαίνουν σήμερα σε όλες τις γυναικάρες που θεωρούν υποτιμητικό να ξέρουν να προσφέρουν και σε όσους τις θαυμάζουν για αυτό!
όσο για τους υπόλοιπους!!
till next time:))
kiss kiss:))

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"