ύπνε ύπνε είσαι εδώ??!!

Καλησπέρα σας μεσημεριανά μου πλασματάκια!!!!
Η ώρα της λεγόμενης σιέστα...!! τι ευλογία!! τι ωραία να διακόπτουμε για λίγο πριν τα απογευματινά....πόσο μάλλον τι ωραία για όσους δεν έχουν απογευματινά!!! Και τι κάνουν οι περισσότεροι μετά το μεσημεριανό γεύμα??? που εγώ σήμερα είχα μόνο σαλάτα κυρ Στέφανε!!!!! να δουλεύω όλη μέρα και να με έχεις με ντοματούλες!!!!! ακούς???!!!! Τελοσπάντων...!! τι κάνουν οι περισσότεροι??? κοιμούνται έτσι για καμιά ωρίτσα....!!! και εδώ έρχομαι να ρωτήσω εγώ...το μάτι γαρίδα το ξέρετε?????
Θυμάστε όταν ήμασταν μικρά και μας πηγαίναν οι γονεις στην ταβέρνα για φαί?? όπου βρούμε κοιμόμασταν!!!! ενώναμε καρέκλες!! πάνω στο τραπέζι!! στα πόδια της μαμάς....όρθιοι με το κεφάλι στην καρέκλα...!! και άλλα πολλά τρελά που σίγουρα έχουν βιντεοσκοπήσει οι αγαπημένοι γονείς μας!!!!
πείτε μου λοιπόν...!! που πάει αυτός ο ύπνος???!!! που να ψάξω να τον βρω??!!! άλλοτε μουδιάζουν τα χέρια...άλλοτε δε βολεύει το μαξιλάρι..για όσους δε κοιμούνται μόνοι συχνά ενοχλεί η παρουσία του άλλου...ακούμε πιο εύκολα ήχους και ξυπνάμε..πονάει το κεφάλι...και ενώ νυστάζεις..πραγματικά νυστάζεις...στην κυριολεξία ΝΥΣΤΑΖΕΙΣ....ο ύπνος πήρε χάπι εξαφανιζόλ και εσύ γυρνάς από τη μία γυρνάς από την άλλη αγκαλιάζεις τον/την σύντροφο....δοκιμάζεις να πάρεις μέρος σε άλλες κουραστικές δοκιμασίες...πίνεις γάλα...κάνεις ζεστό μπάνιο.....και στο τέλος ανοίγεις υπολογιστή κατεβάζεις ταινία και να τα μας....η ώρα 5!!!!
ΟΧΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ!!! που πήγε ο ύπνος....!!! και τα μάτια κυριολεκτικά γαρίδα...όχι μόνο στο ότι δε κλείνουν..αλλά και την επόμενη μέρα το "εξόφθαλμο" πρήξιμο εννοώ πάει σύννεφο..!! άσε που φυσικά δε μπορείς να πάρεις τα πόδια σου!! και το αναφέρω σαν θέμα γιατί καθημερινά ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι μου το λένε αυτό!!!!! δεν κοιμήθηκα γλυκιά μου είμαι χάλια...τι να πω και εγώ....εγώ να δεις που πάνε μήνες πλέον...ίσως και κάνα δυο χρόνια να υποφέρω τώρα που το σκέφτομαι...!!!
πάντως όλες οι μέθοδοι τύπου μέτρα πρόβατα.....πίνε γάλα....ζεστά μπάνια σας το λέω δεν ωφελούν!! και προς Θεού μην πηγαίνετε γυμναστήριο το βράδυ...η υπερένταση είναι τρομερή...!!! ίσως τα παλιά κλασσικά παραμυθάκια και λίγα χάδια στα μαλλιά??!! αν και αυτό άλλους θα τους κοιμίσει και άλλους όχι...!! μέχρι να βρω απάντηση στο θέμα πάντως προτείνω βαλεριάνες!!! φυσικές και άκακες!!! για να μην πέσουμε και στα βαριά...!!
εντάξει ξέρω μια ζωή θα κοιμόμαστε στην άλλη ζωή...αλλά χρειάζεται και σε αυτήν,,ειδικά σε εμάς τις γυναίκες...δέρμα μαλλιά πως θα τα φτιάξουμε???! 11-1 παρακαλώ η παραγωγή κολλαγόνου!! πρέπει να κοιμάστε εκείνη την ώρα!!! ξέρω εγώ!!!
και μην μου πείτε πρέπει να ξεπεράσουμε άγχη και στρες για να κοιμηθούμε γιατί όλοι ξέρουμε πως αυτά δε τα έχει κανείς μας επίτηδες...υπάρχουν και κάποια στιγμή της ημέρας προκαλούν έτσι μερικές ταχυκαρδίες...Αλλού πρέπει να ναι η λύση...θα τη βρω που θα μου πάει!!! μέχρι τότε πάω να προσπαθήσω μια καινούρια τεχνική......αν δουλέψει θα σας ενημερώσω....
Μέχρι την επόμενη φορά.....σας αγαπώ και φιλώ όλους πολύ πολύ!!!!
Καληνύχτα μας!! χεχε!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ζουν ανάμεσά μας!!

Είσαι η γυναίκα που με κάνεις να ντρέπομαι που είμαι γυναίκα!!

"New virus on the block"